Gå til innhold

Hvordan ville du vært hvis du var mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva for en mann hadde du blitt?

Anonymkode: b2e0f...c1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En femi en.

Anonymkode: 1e151...eac

Skrevet

Rølpete og harry, men morsom og snill. 

Anonymkode: 68193...857

Skrevet

Nei, si det. Det første jeg hadde gjort er å runke. Deretter løfte det tyngste jeg fant. 

Anonymkode: a80da...cd2

Skrevet

En Reflektert, leken, nevenyttig pedimeter.

Anonymkode: f0983...f46

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

En Reflektert, leken, nevenyttig pedimeter.

Unnskyld mente petimetet 😅

Skrevet

Skikkelig drittsekk tror jeg. Sannsynligvis ikke så ulik slik jeg er som dame, jeg har en del maskuline personlighetstrekk 😄 

Anonymkode: 664f6...2ff

Skrevet

Som mann hadde min personlighet endelig kunnet få lov til å utfolde seg uten at andre ble dømmesyke. Min tendens til å havne i lederrollen ville plutselig ha blitt regnet som noe normalt. Mitt stemmevolum ville blitt ansett for lavt i stedet for høyt. Min mangel på unnskyldende smil ville ikke ha blitt oppfattet som fiendtlig. Mine korte setninger i samtalen ville ikke ha blitt oppfattet som surt. Min latter ville ha blitt kalt smittende, og min omgang med alle mennesker ville fått navnet "raus og tydelig". Som dame får man helt andre merkelapper selv når man gjør eksakt det samme som en mann. Så jeg ville ha sluppet alle fordømmende røster som i dag forventer noe mer mildt og feminint av meg. 

Anonymkode: 51e49...d35

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Som mann hadde min personlighet endelig kunnet få lov til å utfolde seg uten at andre ble dømmesyke. Min tendens til å havne i lederrollen ville plutselig ha blitt regnet som noe normalt. Mitt stemmevolum ville blitt ansett for lavt i stedet for høyt. Min mangel på unnskyldende smil ville ikke ha blitt oppfattet som fiendtlig. Mine korte setninger i samtalen ville ikke ha blitt oppfattet som surt. Min latter ville ha blitt kalt smittende, og min omgang med alle mennesker ville fått navnet "raus og tydelig". Som dame får man helt andre merkelapper selv når man gjør eksakt det samme som en mann. Så jeg ville ha sluppet alle fordømmende røster som i dag forventer noe mer mildt og feminint av meg. 

Bitter much?

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Menn driver med toksisk maskulinitet overfor andre menn også. Menn som er hyggelige eller høflige får det glatte lag av andre menn. Så jeg tror ikke det er så veldig mye lettere å være mann selv om mange tror det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Bitter much?

Du er vel en av de furtne meggene som ikke tåler at andre kvinner tar plass. Så nei, er svaret der - jeg syns bare synd på dere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Menn driver med toksisk maskulinitet overfor andre menn også. Menn som er hyggelige eller høflige får det glatte lag av andre menn. Så jeg tror ikke det er så veldig mye lettere å være mann selv om mange tror det.

Har ikke sagt at det kun er kvinner som bedømmer kvinner slik. Menn gjør det også. Kvinner som sier sin mening er "sjefete kjerringer" og kvinner som ler av menn risikerer vold. 

Skrevet

Sannsynligvis et utro fyllesvin og en drittsekk, siden de som oppdro meg har en annen standard for menn en for damer. 

Anonymkode: ba649...b2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hehe, for noe vås. 

Anonymkode: 2e7f1...cb1

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hehe, for noe vås. 

Anonymkode: 2e7f1...cb1

Du kjenner ikke meg, så du vet ikke  om det er vås.

Skrevet

Jeg ville vært en nevenyttig, omsorgsfull og raus mann. En som ser de rundt seg. Som er heimekjær og glad i de små tingene i hverdagen, som passer på at alle rundt seg har det trygt og godt. Og kanongod på store og varme bjørneklemmer. En som elsker høyt, dypt og ærlig. 

Anonymkode: 6a972...80c

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.1.2023 den 22.41):

Skikkelig drittsekk tror jeg. Sannsynligvis ikke så ulik slik jeg er som dame, jeg har en del maskuline personlighetstrekk 😄 

Anonymkode: 664f6...2ff

Så du er ikke godt likt med andre ord? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Bitter much?

Skriv ordentlig! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...