Gå til innhold

Hva slags smykker bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du smykker til daglig, og i så fall hva slags?

Og ønsker du deg noen smykker?

Anonymkode: 0db75...128

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker alltid et halssmykke, og som regel to eller tre faste ringer. Til fest varierer jeg.

Anonymkode: 507f8...f14

Skrevet

3 faste ringer. Piercing. Noen ganger øredobber. Smykker bruker jeg sjelden. 

Anonymkode: 8cbf6...d0f

Skrevet (endret)

Alltid giftering og forlovelsesring, og en arvet ring etter oldemor. Resten bytter jeg litt på med, men har alltid øredobber.

Ønsker meg ikke noe spesielt!

Endret av ostepop123
Skrevet (endret)

Tar på øredobber hver dag og har 15-20 par jeg varierer i. Alt fra diamanter til Jane Kønig. Går stort sett med de samme to diamantringene, men har 15 ringer til i gull og ulike stener som jeg bruker av og til. Veksler mellom tennisarmbånd i hvitt gull og diamanter, perlearmbånd og flere tynne armbånd i gult gull. Rundt halsen bruker jeg sjeldent smykker. Av og til bruker jeg et kjede i hvitt gull med en ensteins diamant i og til begravelser og julaften pleier jeg å bruke perler.

Jeg ønsker meg en ring med safir og diamanter ala prinsesse Diana.

Endret av HeiteH
Tilføre
Skrevet

Sølvringer i ørene 

Et halssmykke i hvitt gull

Giftering 

Klokke.

Anonymkode: a3474...cd6

Skrevet

Bruker øredobber og et kjede med anheng hver dag. Føler meg naken uten. Skulle jeg ønske meg noe var det er tennisarmbånd og et tennishalskjede med diamanter. Og noe fra Katrine Lidmans Seashell collection. Og noe herfra…. https://vwjewellery.co.uk/   Sa jeg noe om lottogevinst?……

Skrevet

Giftering. Ferdig. Den er alltid på, føler meg faktisk ikke påkledd uten ringen. Enkel, glatt ring i gult gull, veldig tradisjonell. 

Anonymkode: 33bc6...bf5

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Giftering. Ferdig. Den er alltid på, føler meg faktisk ikke påkledd uten ringen. Enkel, glatt ring i gult gull, veldig tradisjonell. 

Pluss klokke, men det er jo ikke et smykke, det er et helt nødvendig "verktøy". Ikke kan man vel heller si at en iWatch er spesielt pen. 

Skrevet

Enkle øredobber, halssmykke, og giftering. Alt i gult gull. 

Anonymkode: 3bbe3...377

Skrevet

Jeg har alltid på 4 diamantringer, tennisarbånd i hvitt gull og fiamanter, veksler mellom øredobber men de er alltid i hvitt gull, og har alltid på ett diamanthjerteanheng rundt halsen eller ett enstensanheng i hvitt gull og en diamant på 1,5 karat.

Anonymkode: 38952...3f8

Skrevet

Enkle, små øreringer i sølv (sitter i hele tiden) og giftering hver dag. Smykke hvis jeg har gensere på som ikke går opp i halsen, et som ser enkelt ut, sølv og hjerte, men det er ganske dyrt. Kan ha på andre smykker en ytterst sjelden gang utenom, f.eks. hvis jeg pynter meg, men da billige fra Glittter ol. Jeg er egentlig veldig uinteressert i smykker ol., og har aldri ønsket meg et eneste smykke noen gang. 

Anonymkode: 8d827...1c8

Skrevet

Enkelt halskjede og armbånd i hvitt gull med et lite hjerte og forlovelsesring og en ring med 3 diamanter. Det er alltid på.    Bruker også øredobber og klokke hver dag.       

Anonymkode: 00c94...d47

Skrevet

Gullkjede med anheng rundt halsen, giftering og en annen ring. I tillegg har jeg endel hull i ørene og bruker alltid forskjellige øredobber/ringer elker annet der. 

Skrevet

Jeg bruker som regel bare giftering.

Anonymkode: 265a8...32d

Skrevet

Alltid øredobber. Til hverdags veksler jeg mellom små diamanter og noen små ringer i gult gull. Gifteringen er også alltid på. Ellers blir det etter dagsform, humør og antrekk. 

Skrevet

Jeg bruker giftering, øreringer og smykke med anheng. Alt i rent gull, med diamanter.  

Anonymkode: 30b51...7fd

Skrevet

Halssmykke og 3 ringer. Ønsker meg nye øredobber

Anonymkode: 826c2...c9a

Skrevet

Ingen. 

Anonymkode: 64ec8...24e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...