Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Jeg er så fortvilet akkurat nå. Er det gyldig grunn til å avlyse dagen i morgen? Anonymkode: a4130...65c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Avlyse hva da? Anonymkode: bd296...ddf
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Avlyse hva da? Anonymkode: bd296...ddf dagen i morgen. Anonymkode: a4130...65c
sug lut Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): dagen i morgen. Anonymkode: a4130...65c Nå er det vanskelig å se for seg at 23. januar lar seg avlyse. Og alt du skal i morgen skal du selvsagt gjennomføre, jobb og studier og barn og det hele. Sånn er voksenlivet, selv når det butter, og kjærlighetssorg er bare en av motbakkene.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): dagen i morgen. Anonymkode: a4130...65c Siden du vil vi skal drive gjettelek igjen, så sier jeg nei, det er ikke gyldig grunn for å avlyse morgendagen. Anonymkode: bd296...ddf
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Siden du vil vi skal drive gjettelek igjen, så sier jeg nei, det er ikke gyldig grunn for å avlyse morgendagen. Anonymkode: bd296...ddf De fleste har en obligatorisk aktivitet i morgen. Anonymkode: a4130...65c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 sug lut skrev (4 minutter siden): Nå er det vanskelig å se for seg at 23. januar lar seg avlyse. Og alt du skal i morgen skal du selvsagt gjennomføre, jobb og studier og barn og det hele. Sånn er voksenlivet, selv når det butter, og kjærlighetssorg er bare en av motbakkene. Det er ekstremt vondt og jeg er i underskudd på søvn… Anonymkode: a4130...65c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 Det er litt vanskelig å svare på med så lite info Er det crushet som har ditcha deg, eller er det ektemannen din gjennom 20 år… Anonymkode: 194e9...f50
sug lut Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er ekstremt vondt og jeg er i underskudd på søvn… Anonymkode: a4130...65c Ja, det betviler jeg ikke. Men det dør du ikke av.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er litt vanskelig å svare på med så lite info Er det crushet som har ditcha deg, eller er det ektemannen din gjennom 20 år… Anonymkode: 194e9...f50 Nei jeg har ikke hatt en mann i 20 år. Anonymkode: a4130...65c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 sug lut skrev (3 minutter siden): Ja, det betviler jeg ikke. Men det dør du ikke av. Nei men det føles faktisk som jeg gjør det da det er ekstremt smertefullt. En dyp smertefull intens sorg. Anonymkode: a4130...65c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nei jeg har ikke hatt en mann i 20 år. Anonymkode: a4130...65c Fortsatt litt lite info… skjønner at ett brudd kan være tøft, men det er liksom ikke grunn for å bli hjemme fra jobb/skole/forpliktelser Anonymkode: 194e9...f50
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #13 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Fortsatt litt lite info… skjønner at ett brudd kan være tøft, men det er liksom ikke grunn for å bli hjemme fra jobb/skole/forpliktelser Anonymkode: 194e9...f50 Hvilken info vil du ha? Jeg er dypt fortvilet.. en sorg vil jo være god nok grunn for gyldig fravær? Anonymkode: a4130...65c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #14 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvilken info vil du ha? Jeg er dypt fortvilet.. en sorg vil jo være god nok grunn for gyldig fravær? Anonymkode: a4130...65c Kjærlighetssorg kan være så mangt. Jeg har ei venninne som hadde «ekstrem» kjærlighetssorg over en mann hun ikke engang kjente. Skjønner det er kjipt, men det er ikke verdens undergang. Har man vært i et etablert forhold over tid er det også tøft, men heller ikke noe man kan avlyse livet for. Sorg er absolutt grunn for gyldig fravær, men jeg syns det kommer helt an på relasjonen. En flørt er liksom ikke noe å ta på vei for Anonymkode: 194e9...f50
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #15 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kjærlighetssorg kan være så mangt. Jeg har ei venninne som hadde «ekstrem» kjærlighetssorg over en mann hun ikke engang kjente. Skjønner det er kjipt, men det er ikke verdens undergang. Har man vært i et etablert forhold over tid er det også tøft, men heller ikke noe man kan avlyse livet for. Sorg er absolutt grunn for gyldig fravær, men jeg syns det kommer helt an på relasjonen. En flørt er liksom ikke noe å ta på vei for Anonymkode: 194e9...f50 Men det er så vondt fysisk og psykisk at jeg er redd jeg kan få et hjerteinfarkt. Bare den som har kjent det kan kjenne det. Anonymkode: a4130...65c
sug lut Skrevet 22. januar 2023 #16 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men det er så vondt fysisk og psykisk at jeg er redd jeg kan få et hjerteinfarkt. Bare den som har kjent det kan kjenne det. Anonymkode: a4130...65c Klart det er vondt, men SÅ unik er du neppe. Sorgen er nok normalfordelt her inne.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #17 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men det er så vondt fysisk og psykisk at jeg er redd jeg kan få et hjerteinfarkt. Bare den som har kjent det kan kjenne det. Anonymkode: a4130...65c Det har jeg kjent, så absolutt. Og det ER vondt, for all del. Men du dør ikke. Jeg har slitt med angst i mange år og kjenner godt til følelsen av at det faktisk kjennes ut som hjertet ikke tåler belastningen. Men det gjør det. Anonymkode: 194e9...f50
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #18 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det har jeg kjent, så absolutt. Og det ER vondt, for all del. Men du dør ikke. Jeg har slitt med angst i mange år og kjenner godt til følelsen av at det faktisk kjennes ut som hjertet ikke tåler belastningen. Men det gjør det. Anonymkode: 194e9...f50 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kommer til å ligge i kramper bare å gråte. Det er så urettferdig. Anonymkode: a4130...65c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #19 Skrevet 22. januar 2023 sug lut skrev (3 minutter siden): Klart det er vondt, men SÅ unik er du neppe. Sorgen er nok normalfordelt her inne. Det kan gå an å dø av sorg. Anonymkode: a4130...65c
Twintipp Skrevet 22. januar 2023 #20 Skrevet 22. januar 2023 Kjærlighetssorg er vondt, det er fakta. Men, hva tenker du alternativet er? Det er ingen nytteverdi i å gjøre ting som gjør det verre. Du må opp og ut.. Kanskje vil du ikke prestere på topp, men litt er bedre enn ingenting. Gjør ting du vanligvis vet du liker.. gå tur, slit deg ut fysisk! Og ikke hyperfokuser på en som ikke er verdt din tid. Han er en av milliarder av menn, han er ikke den eneste for deg! Erkjenn sorgen, men ikke stopp opp! Sender deg en god klem❤️
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #21 Skrevet 22. januar 2023 Twintipp skrev (1 minutt siden): Kjærlighetssorg er vondt, det er fakta. Men, hva tenker du alternativet er? Det er ingen nytteverdi i å gjøre ting som gjør det verre. Du må opp og ut.. Kanskje vil du ikke prestere på topp, men litt er bedre enn ingenting. Gjør ting du vanligvis vet du liker.. gå tur, slit deg ut fysisk! Og ikke hyperfokuser på en som ikke er verdt din tid. Han er en av milliarder av menn, han er ikke den eneste for deg! Erkjenn sorgen, men ikke stopp opp! Sender deg en god klem❤️ Takk😢 alternativet er at jeg får broken heart syndrom som jeg nesten håper jeg får enn å kjenne på smerten. Det var bare han, den eneste for meg. Jeg kommer aldri til å kjenne på glede igjen. Anonymkode: a4130...65c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #22 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Takk😢 alternativet er at jeg får broken heart syndrom som jeg nesten håper jeg får enn å kjenne på smerten. Det var bare han, den eneste for meg. Jeg kommer aldri til å kjenne på glede igjen. Anonymkode: a4130...65c Må du gi deg! Du har ikke vært sammen med han engang, bare betatt på avstand 😂leter du etter ting å gnåle om? Anonymkode: 4dc54...3dd
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #23 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Må du gi deg! Du har ikke vært sammen med han engang, bare betatt på avstand 😂leter du etter ting å gnåle om? Anonymkode: 4dc54...3dd Det har jeg. Har også ligget med han og gitt han hjertet mitt. Han var og er min nummer en. Anonymkode: a4130...65c
Twintipp Skrevet 22. januar 2023 #24 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Takk😢 alternativet er at jeg får broken heart syndrom som jeg nesten håper jeg får enn å kjenne på smerten. Det var bare han, den eneste for meg. Jeg kommer aldri til å kjenne på glede igjen. Anonymkode: a4130...65c Nå er du ikke realistisk! Selvfølgelig kommer du til å gjøre det. Du får ikke noe syndrom.. Folk overlever å miste barna sine, du overlever at et xy kromosom ikke vil være kjæresten din!! Hvis du tror at denne mannen er den ene av hele klodens menn, så kan du komme hit og tippe lottorekka for meg. Dette kommer du over, 15 min av gangen!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #25 Skrevet 22. januar 2023 Twintipp skrev (Akkurat nå): Nå er du ikke realistisk! Selvfølgelig kommer du til å gjøre det. Du får ikke noe syndrom.. Folk overlever å miste barna sine, du overlever at et xy kromosom ikke vil være kjæresten din!! Hvis du tror at denne mannen er den ene av hele klodens menn, så kan du komme hit og tippe lottorekka for meg. Dette kommer du over, 15 min av gangen! Han var dråpen. Det har vært mange livsbelastninger over tid…. Jeg er bare en noen forlater en etter en. Enten dør de eller så svikter de. Sånn som han… vi skulle gifte oss 2 år frem i tid.. Anonymkode: a4130...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå