Gå til innhold

Er trumf bare lureri?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en del over nett, og ser at jeg ikke får trumf på noe av det. Må enten klikke meg inn via viatrumf.no, eller huke av inne på den gjeldende nettsiden at jeg godtar at de linker trumf-kontoen opp mot den nettsiden osv. 

Trodde det skulle være enkelt og greit, handler jo med med kortet mitt som er registrert med trumf!!!

Anonymkode: 4f540...d64

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437509-er-trumf-bare-lureri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du må handle gjennom trumf sin nettside (viatrumf), trykke på butikkene derfra. Ikke åpne nytt vindu i nettleseren..

Anonymkode: 41c06...3d6

Ahh det visste ikke jeg heller. Takk for tips! :D

Anonymkode: 9ff44...ca0

Har gjort det men likevel ikke fått bonus. Googlet dette og mange opplever det samme. 

Dere som aktivt bruker dette, går dere inn på viayrumf hver gang dere skal handle noe på nett? Er ikke alt som gir bonus, men hvordan vet dere dette? Er viatrumf en side dere logger inn på hele tiden? 

Jeg har handlet på nett og senere funnet ut at siden gir bonus, det er såklart min egen feil. Men når jeg logger inn og likevel ikke får bonus da blir det for dumt.

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Har gjort det men likevel ikke fått bonus. Googlet dette og mange opplever det samme. 

Dere som aktivt bruker dette, går dere inn på viayrumf hver gang dere skal handle noe på nett? Er ikke alt som gir bonus, men hvordan vet dere dette? Er viatrumf en side dere logger inn på hele tiden? 

Jeg har handlet på nett og senere funnet ut at siden gir bonus, det er såklart min egen feil. Men når jeg logger inn og likevel ikke får bonus da blir det for dumt.

Du må gå på Viatrumf og derfra gå til butikken du vil handle i.. Du må også ha tom handlekurv. før du går til butikken via Viatrumf

Du kan få varsel fra Viatrumf hver gang du gå inn på en nettbutikk som er medlem. Du kan melde deg på bonusvarsleren nederst på viatrumfsiden

Anonymkode: 41e90...635

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg har bonusvarsleren på, så hver gang jeg går inn på en side med trumf blir jeg varslet. Tror ikke det fungerer på telefon da, jeg bruker pc, men det må du sjekke.

Så må handlekurven være tom når du logger inn via trumf, er det allerede noe i handlekurven får du ikke trumf på det.

Jeg har aldri opplevd å ikke få trumfen min.

Spesielt på feire har jeg fått tilbake mye, og når jeg bestiller dyre ting ellers.

Anonymkode: 84c04...807

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...