Gå til innhold

Andre som synes lange falske negler er fryktelig stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg grøsser når jeg ser lange falske negler. Jeg synes det ser helt forferdelig ut (like ille som duck lips og falske vipper). I tillegg vet jeg jo hvor uhygienisk det er. Det er en grunn til at man ikke har lov til å ha dette om man jobber innen helsesektoren.

Anonymkode: 7a935...70c

Fortsetter under...

Skrevet

Lange nok negler er ikke så pent uansett, falske eller ei, men jeg har da sett pene kjøpenegler, bare de ikke er lange klør.

Anonymkode: b0153...e47

Skrevet

Det er noe av det ekleste jeg vet, kan ikke fatte at noen synes det er finti det hele tatt. Ser ut som klør.

Anonymkode: 36bf6...31e

Skrevet

Lange negler er ekkelt uansett om de er ekte eller ikke. 

Anonymkode: 82654...2e2

Skrevet

Skikkelig grimt!

16 åringen min insisterer på å ha litt lange ekte negler, så der er jeg på som en hauk og krever vask, neglbørste hver dag osv.

Grøsser når jeg tenker på alt av basilusker og ekle ting som sitter bak slike negler.

Anonymkode: 02dfa...5b1

Skrevet

Enig. Helt grusomt. Unngår å se på det, for er så udelikat.

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Jeg grøsser når jeg ser lange falske negler. Jeg synes det ser helt forferdelig ut (like ille som duck lips og falske vipper). I tillegg vet jeg jo hvor uhygienisk det er. Det er en grunn til at man ikke har lov til å ha dette om man jobber innen helsesektoren.

Ja, enig. Den tidligere fastlegen min hadde det. Ikke mye jeg ville tillatt henne å undersøke. Satte grensa ved blodtrykk 😄

Anonymkode: d3f98...2c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Det er bare en liten ting av alt det kvalme enkelte kvinner putter i seg eller "pynter" seg meg. Kvinner blir bare mer kvalme. Er flau på våres vegne. 

Anonymkode: f560b...258

Skrevet

Synes det er så gøy at de mister pinsettgrepet. Blir helt handikappet 

Anonymkode: d9afe...14e

Skrevet

Var hos en frisør med slike. Hun kløna og mista ting, og klorte meg fælt. Var dritvondt. 

Anonymkode: a1160...e8d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er lov med falske vipper i helsesektoren selvfølgelig. 

Anonymkode: 8894c...ff5

Skrevet

Stygt og ser uhygienisk ut. Grøsser ved tanken på hva som skjuler seg bak lange negler🤢

Anonymkode: 9b7b0...fd5

Skrevet

Ja, utrolig ekkelt - og det verste er jo at det er jo en funksjonsnedsettelse omtrent! (Ikke normalt lange negler altså, men sånne støpte influencernegler) Fatter ikke at de orker, og tipper vi snart er ferdig med det og går inn i en naturligere motebølge. 

Anonymkode: bd8e3...d14

Annonse

Skrevet

Det er skikkelig kvalmt og uhygienisk.

Anonymkode: c827b...247

Skrevet

Det ser jo ikke pent ut, selv om de ikke er så veldig lange, så er det så tykke og klumpete og bare de som har det selv tenker at det ser naturlig ut. Har noen kolleger som får støpt negler i fornuftig lengde, men det ser jo ut som tykke klumper i forhold til ekte negler. Jeg har ikke lange negler, men kanskje 3-4 mm på utsiden av fingertuppene. Mine naturlige er jo gjennomsiktige så jeg ser jo hvor ofte jeg må vaske og rense under dem i løpet av en dag. Har ikke lyst til å tenke på alt som samler seg under neglene på de med lange og lakka. 

Anonymkode: 4cac1...9a1

Skrevet

Ekkelt!

Anonymkode: 51691...b43

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er bare en liten ting av alt det kvalme enkelte kvinner putter i seg eller "pynter" seg meg. Kvinner blir bare mer kvalme. Er flau på våres vegne. 

Anonymkode: f560b...258

Jeg synes det er langt verre med kvinner som ikke behersker språket. Du er jo et godt eksempel. 

Anonymkode: 857ab...b02

Skrevet

Da er jeg helt motsatt av dere. Jeg synes lange negler er vakkert og vitner om kvinner som steller seg og er opptatt av å ta seg bra ut. Lange negler krever selvsagt at man bruker neglebørste flere ganger til dagen. 

Når jeg ser damer med korte, flisete og ustelte negler, tenker jeg at hygienen er nokså skrantende hos denne personen. 

Skrevet
LME1001 skrev (25 minutter siden):

Da er jeg helt motsatt av dere. Jeg synes lange negler er vakkert og vitner om kvinner som steller seg og er opptatt av å ta seg bra ut. Lange negler krever selvsagt at man bruker neglebørste flere ganger til dagen. 

Når jeg ser damer med korte, flisete og ustelte negler, tenker jeg at hygienen er nokså skrantende hos denne personen. 

Hva med korte negler som ikke er flisete eller ustelt da? Tenker du at hygienen er skrantende da og?

Anonymkode: 36bf6...31e

Skrevet

Stelte negler, korte eller lange, vitner mer om personer som passer på seg selv, tar seg godt ut og da mest sannsynlig også passer på hygienen. 

Flisete, nedspiste negler er stygt og ser for meg ut som om de slurver med hygienen på flere områder. 

Skrevet

Det som også ser løk ut er når man har satt på sånn shellakk på salong. Det er fint i under en uke, helt til neglen under har vokst. Det blir et «søkk» i neglen ved neglrota, ser ut som man har to sett negler.

Anonymkode: 5b493...1f5

Skrevet
LME1001 skrev (1 minutt siden):

Stelte negler, korte eller lange, vitner mer om personer som passer på seg selv, tar seg godt ut og da mest sannsynlig også passer på hygienen. 

Flisete, nedspiste negler er stygt og ser for meg ut som om de slurver med hygienen på flere områder. 

Flisete, korte negler har overhode ikke noe med hygiene å gjøre.

Anonymkode: 5b493...1f5

Skrevet
LME1001 skrev (51 minutter siden):

Jeg har god personlig hygiene og passer på meg selv, men jeg er ikke opptatt av mote, klær og diverse dilldall, så neglene mine er ikke velstelte. Bare helt normale. Jeg klipper dem korte jevnlig. Det er i utgangspunktet ingen sammenheng mellom hygiene og stelte negler, da det å stelle negler er en interesse og ikke noe mer.

Anonymkode: ee763...cce

Skrevet

Nå har ikke jeg slike lange negler. Men dere er ganske naive om dere tror at deres egne negler er så mye renere. Det samler seg like mye bakterier under korte negler altså. 

Anonymkode: d5a2a...01c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nå har ikke jeg slike lange negler. Men dere er ganske naive om dere tror at deres egne negler er så mye renere. Det samler seg like mye bakterier under korte negler altså. 

Anonymkode: d5a2a...01c

Så rart at man ikke kan ha lange negler når man jobber på sykehus da

Anonymkode: d9afe...14e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...