Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Jeg fikk veldig god hjelp her når jeg skulle bestille tur til Hellas, og etter råd falt valget på noen dager i Athen og noen dager på en øy 40 min fra Athen som heter Aegina. I Athen skal vi bo på hotellet Divani Palace Akropolis, og på Aegina skal vi bo på Apollo resort Agia Marina. Kanskje noe har bodd på disse hotellene? Eller kjenner Aegina/Agia Marina? Tar gjerne imot gode tips ♥️ Anonymkode: 1e0b8...bd5
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Aegina er nydelig! Var der for over 25 år siden, og har nok ingen oppdaterte tips. Gled deg 🤩 Anonymkode: 70e92...1dc
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Aegina er nydelig! Var der for over 25 år siden, og har nok ingen oppdaterte tips. Gled deg 🤩 Anonymkode: 70e92...1dc Tusen takk! Vi gleder oss ❤️🌟 Det ser veldig fint ut, og det virker som om at det ikke er den verste party-øya 😊 Mannen min er opptatt av autensitet, at det ikke er for charter-preg - og han elsker historie. Datteren min er også ganske interessert i gresk mytologi, men først og fremst bading, basseng, strandliv - og gjerne litt Instavennlig 😂 Jeg koser meg de fleste plasser hvor vi kan senke tempo, og der hvor de andre har det bra.. HI Anonymkode: 1e0b8...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå