Gå til innhold

Hva er en

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Her tar du feil. Hvorfor mener du det? Tror du ikke jeg har lyst å ha det kjekt med folk osv? Sitte her og være lei seg er  absolutt ikke noe å trakte etter. 

Anonymkode: 1d4bf...db3

Da er det rart at du trakter så etter det. For du insisterer jo på å ha det dritt når du konstruerer en innbilt, falsk konflikt mellom deg selv og vennene dine. Eller mellom deg selv og deg selv!

Det er som å pille skorpene av såret og etterpå klage på at det blør. Slik er din atferd. 

Anonymkode: aa778...47b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du er ikke viljeløs, du kan velge hva du vil fokusere på - det konstruktive mange har gitt deg i et utall tråder og svar i et år... eller det som ikke er konstruktivt og positivt for deg.

Du har et valg.

Og helt seriøst, du må virkelig slutte med disse trådene dine for din egen del. Måten du bruker dem på er selvskading! Snakk med legen din om dette, vis legen din flere av trådene dine, for dette er ren selvskading.

Du har et valg, fokuser på det som er realistisk og fullt mulig for deg å gjøre for å endre livet ditt.

Anonymkode: 997d5...017

Takk for svaret ditt. Ja, jeg bør begynne å velge bedre valg. Ikke alltid så lett og gjerne refusere trådene mine her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 27.1.2023 den 2.39):

Jeg leste og tok til meg alt. Er det rart? 
Ja, snart ny helg og folk kan nyte. 

Du tok ikke til deg alt. Du fikk råd hele veien som du ignorerte.

Og nei, det er ikke "folk" som nyter. Det er DU. Du nyter alt som går deg imot, og når det ikke går deg imot, dikter du opp en løgnversjon inni hodet ditt hvor ting plutselig var blitt til et overgrep mot deg. Selv når ikke noe skjedde.

Anonymkode: aa778...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...