Gå til innhold

Hva er en

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

?

Anonymkode: 1d4bf...db3

Jeg ser for meg at du er som Tussi, alltid med en tung regnsky over deg, mens du med sørgelig stemme klager over at alle bryr seg om seg selv, det er bare jeg som bryr seg om meg. Du er nok tilnærmet verdens mest negative menneske. 

Anonymkode: 0e3e1...bdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Takk for svaret ditt. 

Skjønner at jeg er håpløs og at du velger å ikke svare meg mer og trekker deg vekk 💔

Se der ja! Fem avsnitt med gode analyser og gode råd, men det eneste du klarte å feilfortolke det som, var en fornærmelse du kan koooooose deg med. 
Nyt, HI! Dette er det du elsker: en skikkelig sippekveld! Og i morgen er det fredag, da kan du gråte over at det fins folk som tar seg en øl på byen, noe du har valgt å ikke gjøre!

Anonymkode: aa778...47b

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.1.2023 den 22.06):

Helger går folk ut (for å møte noen nye/være sosial) eller er med partner/familie. Så da er ikke det så lett. I anledning bursdag hadde de gjerne kommet. Er jo derfor jeg blir sittende alene hjemme. 

2 mislykkete forsøk for og nå før vi reiste. Så ble ikke ut denne gangen nei. 

Løgn. Det var ikke "2 mislykkede forsøk". Du ble bedt, du uteble, du furtet fordi de andre ikke ble hjemme.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Se der ja! Fem avsnitt med gode analyser og gode råd, men det eneste du klarte å feilfortolke det som, var en fornærmelse du kan koooooose deg med. 
Nyt, HI! Dette er det du elsker: en skikkelig sippekveld! Og i morgen er det fredag, da kan du gråte over at det fins folk som tar seg en øl på byen, noe du har valgt å ikke gjøre!

Jeg leste og tok til meg alt. Er det rart? 
Ja, snart ny helg og folk kan nyte. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg ser for meg at du er som Tussi, alltid med en tung regnsky over deg, mens du med sørgelig stemme klager over at alle bryr seg om seg selv, det er bare jeg som bryr seg om meg. Du er nok tilnærmet verdens mest negative menneske. 

Rett å slett trist å lese. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, men du er jo ganske trist?

Skrevet

Det som er trist er at du sitter våken midt på natta for å velte deg i egen selvmedlidenhet

Anonymkode: 2da47...8ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det som er trist er at du sitter våken midt på natta for å velte deg i egen selvmedlidenhet

Får ikke sove.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ja, men du er jo ganske trist?

Er vel det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Får ikke sove.

Nei det er klart. Enda en ting du kan klage over 

Skrevet

Jeg tror at du egentlig har det aller best når du har noen eller noe å klage over

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (27 minutter siden):

Jeg tror at du egentlig har det aller best når du har noen eller noe å klage over

Her tar du feil. Hvorfor mener du det? Tror du ikke jeg har lyst å ha det kjekt med folk osv? Sitte her og være lei seg er  absolutt ikke noe å trakte etter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Her tar du feil. Hvorfor mener du det? Tror du ikke jeg har lyst å ha det kjekt med folk osv? Sitte her og være lei seg er  absolutt ikke noe å trakte etter. 

Men gjør noe, da. Gå ut. Gjør noe aktivt. Ikke sitt og råtne i egen misere.

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jeg tror du trives best når du har det vondt fordi da kan du skylde på andre i stedet for å ta tak selv for å få det bedre. 

Skrevet
sug lut skrev (4 timer siden):

Men gjør noe, da. Gå ut. Gjør noe aktivt. Ikke sitt og råtne i egen misere.

Takk!  Lettere sagt enn gjort, men prøver. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden):

Jeg tror du trives best når du har det vondt fordi da kan du skylde på andre i stedet for å ta tak selv for å få det bedre. 

Mener du jeg skylder på andre? Det prøver jeg ikke på. Selvom ja jeg tenker at noen vil ikke ha med meg å gjøre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Mener du jeg skylder på andre? Det prøver jeg ikke på. Selvom ja jeg tenker at noen vil ikke ha med meg å gjøre. 

Alle mener du skylder på andre. Du tar jo ingen selvkritikk overhodet 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Må si det er fryktelig rart om det finnes noen som ikke liker deg. Et sånt negativt og selvsentrert menneske er jo noe alle ønsker å omgås... Godt å kjenne energien bare blir sugd ut av en!

Anonymkode: 08387...5aa

Skrevet

Det tror jeg faktisk ikke du har. Det er mye lettere å gjemme seg og skylde på at hele verden er i mot en. Da har du en unnskyldning for alt.

Anonymkode: 37ef2...9aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Takk!  Lettere sagt enn gjort, men prøver. 

Du prøver jo ikke.

Anonymkode: 37ef2...9aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Må si det er fryktelig rart om det finnes noen som ikke liker deg. Et sånt negativt og selvsentrert menneske er jo noe alle ønsker å omgås... Godt å kjenne energien bare blir sugd ut av en!

Skrivefeil? Liker mener du? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Skrivefeil? Liker mener du? 

Ser ingen skrivefeil nei

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ser ingen skrivefeil nei

Du mener det motsatt da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Tar til meg det som blir skrevet, men tok og med meg slutten dessverre. 

Du er ikke viljeløs, du kan velge hva du vil fokusere på - det konstruktive mange har gitt deg i et utall tråder og svar i et år... eller det som ikke er konstruktivt og positivt for deg.

Du har et valg.

Og helt seriøst, du må virkelig slutte med disse trådene dine for din egen del. Måten du bruker dem på er selvskading! Snakk med legen din om dette, vis legen din flere av trådene dine, for dette er ren selvskading.

Du har et valg, fokuser på det som er realistisk og fullt mulig for deg å gjøre for å endre livet ditt.

Anonymkode: 997d5...017

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, så klart du skylder på andre! Absolutt alle andre, for de kan jammen ikke gjøre en eneste ting rett, ifølge deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...