Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #26 Skrevet 25. januar 2023 Jeg tror helt ærlig ikke jeg kommer til å høre fra dem igjen. Og jeg vet ikke om jeg heller tar kontakt. 3 gangen nå så hvor mange ganger skal man prøve? Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #27 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg tror helt ærlig ikke jeg kommer til å høre fra dem igjen. Og jeg vet ikke om jeg heller tar kontakt. 3 gangen nå så hvor mange ganger skal man prøve? Anonymkode: 1d4bf...db3 Du vil jo ikke si noe om hva som skjedde, så ingen her kan uansett gi deg fornuftige innspill ang. det som skjedde. At du fortsetter å snakke i koder er bare for å holde tråden gående. Da er spørsmålet hvilken plan du har for å skaffe deg nye venner og et større nettverk, om du har tenkt å ta ansvar for eget liv og nettverk og gjøre noe for å få det bedre med deg selv og omgivelsene. Anonymkode: 997d5...017
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #28 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror helt ærlig ikke jeg kommer til å høre fra dem igjen. Og jeg vet ikke om jeg heller tar kontakt. 3 gangen nå så hvor mange ganger skal man prøve? Anonymkode: 1d4bf...db3 Hva er det egentlig du har prøvd på? Anonymkode: 37ef2...9aa
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #29 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror helt ærlig ikke jeg kommer til å høre fra dem igjen. Og jeg vet ikke om jeg heller tar kontakt. 3 gangen nå så hvor mange ganger skal man prøve? Anonymkode: 1d4bf...db3 Hvis du er tilnærmet lik i din kommunikasjon med venner som du er her inne så er det ikke så rart om de trekker seg tilbake. Du er ganske umulig å forholde seg til. Anonymkode: 0e3e1...bdc
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #30 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du vil jo ikke si noe om hva som skjedde, så ingen her kan uansett gi deg fornuftige innspill ang. det som skjedde. At du fortsetter å snakke i koder er bare for å holde tråden gående. Da er spørsmålet hvilken plan du har for å skaffe deg nye venner og et større nettverk, om du har tenkt å ta ansvar for eget liv og nettverk og gjøre noe for å få det bedre med deg selv og omgivelsene. Anonymkode: 997d5...017 Hadde ikke lyst til det selvom jeg på en måte ville hatt tilbakemeldinger. Det har jeg ikke svar på egentlig. Og ikke penger til å finne på noe heller. Deppa for dette. Så ser for meg jobb og hjemme og se serie. Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #31 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis du er tilnærmet lik i din kommunikasjon med venner som du er her inne så er det ikke så rart om de trekker seg tilbake. Du er ganske umulig å forholde seg til. Anonymkode: 0e3e1...bdc Jeg et dårlig på kommunikasjon og konfliktsky, Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #32 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva er det egentlig du har prøvd på? Anonymkode: 37ef2...9aa Gått ut med dem. Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #33 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hadde ikke lyst til det selvom jeg på en måte ville hatt tilbakemeldinger. Det har jeg ikke svar på egentlig. Og ikke penger til å finne på noe heller. Deppa for dette. Så ser for meg jobb og hjemme og se serie. Anonymkode: 1d4bf...db3 Men du har jo venner, hvorfor skal du bare sitte alene og se serier? Inviter da, for søren!!!!!!! Anonymkode: 0e3e1...bdc
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #34 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Gått ut med dem. Anonymkode: 1d4bf...db3 Du sa jo nei! Anonymkode: 0e3e1...bdc
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #35 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Gått ut med dem. Anonymkode: 1d4bf...db3 Men du gikk jo ikke ut med de? Anonymkode: 37ef2...9aa
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #36 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Men du har jo venner, hvorfor skal du bare sitte alene og se serier? Inviter da, for søren!!!!!!! Anonymkode: 0e3e1...bdc Helger går folk ut (for å møte noen nye/være sosial) eller er med partner/familie. Så da er ikke det så lett. I anledning bursdag hadde de gjerne kommet. Er jo derfor jeg blir sittende alene hjemme. 2 mislykkete forsøk for og nå før vi reiste. Så ble ikke ut denne gangen nei. Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #37 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Helger går folk ut (for å møte noen nye/være sosial) eller er med partner/familie. Så da er ikke det så lett. I anledning bursdag hadde de gjerne kommet. Er jo derfor jeg blir sittende alene hjemme. 2 mislykkete forsøk for og nå før vi reiste. Så ble ikke ut denne gangen nei. Anonymkode: 1d4bf...db3 Hvorfor gikk du ikke ut? Anonymkode: 37ef2...9aa
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #38 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Hadde ikke lyst til det selvom jeg på en måte ville hatt tilbakemeldinger. Det har jeg ikke svar på egentlig. Og ikke penger til å finne på noe heller. Deppa for dette. Så ser for meg jobb og hjemme og se serie. Anonymkode: 1d4bf...db3 Igjen skaper du bare dine egne problemer. Det er mye som ikke koster penger du kan gjøre. Men vil du ikke, så vil du ikke - da er det et VALG du selv tar. Du har fått utallige råd, folk har brukt masse tid på deg, du velger å ikke gjøre noe med det, det er ditt valg. Har du ringt legen din? Har du kontaktet kommunens psykiatriske sykepleier? Har du meldt deg frivillig et sted? Har du gått deg tur og smilt til noen daglig? Men, nå gidder jeg ikke bruke mer energi på deg, for du fortsetter bare å selvskade ved å gnage videre i alle disse trådene. Velg riktig fremover og gjør riktig. Anonymkode: 997d5...017
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #39 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Igjen skaper du bare dine egne problemer. Det er mye som ikke koster penger du kan gjøre. Men vil du ikke, så vil du ikke - da er det et VALG du selv tar. Du har fått utallige råd, folk har brukt masse tid på deg, du velger å ikke gjøre noe med det, det er ditt valg. Har du ringt legen din? Har du kontaktet kommunens psykiatriske sykepleier? Har du meldt deg frivillig et sted? Har du gått deg tur og smilt til noen daglig? Men, nå gidder jeg ikke bruke mer energi på deg, for du fortsetter bare å selvskade ved å gnage videre i alle disse trådene. Velg riktig fremover og gjør riktig. Anonymkode: 997d5...017 Fredag og lørdag kveld ser jeg ikke mange alternativer som ikke koster penger og har venner som er i forhold så de er med dem. Ellers vil folk på byn for å møte nye folk/partnere drikke. Hjelp meg å si alternativer til disse dagene? Jeg har gjort ting du sier her og jeg prøver ikke å være vanskelig. Jeg er klar over at jeg ikke ser muligheter og synes det ikke er så lett. Og ikke for å irritere eller plage noen. Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #40 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Fredag og lørdag kveld ser jeg ikke mange alternativer som ikke koster penger og har venner som er i forhold så de er med dem. Ellers vil folk på byn for å møte nye folk/partnere drikke. Hjelp meg å si alternativer til disse dagene? Jeg har gjort ting du sier her og jeg prøver ikke å være vanskelig. Jeg er klar over at jeg ikke ser muligheter og synes det ikke er så lett. Og ikke for å irritere eller plage noen. Anonymkode: 1d4bf...db3 Hvorfor vil du ikke svare på hvorfor du ikke gikk ut? Anonymkode: 37ef2...9aa
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #41 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Fredag og lørdag kveld ser jeg ikke mange alternativer som ikke koster penger og har venner som er i forhold så de er med dem. Ellers vil folk på byn for å møte nye folk/partnere drikke. Hjelp meg å si alternativer til disse dagene? Jeg har gjort ting du sier her og jeg prøver ikke å være vanskelig. Jeg er klar over at jeg ikke ser muligheter og synes det ikke er så lett. Og ikke for å irritere eller plage noen. Anonymkode: 1d4bf...db3 Jeg har ikke vært ute på byen gudene vet hvor mange år. Det er nemlig mulig å i kvitrer folk hjem. Anonymkode: 37556...ba3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #42 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke vært ute på byen gudene vet hvor mange år. Det er nemlig mulig å i kvitrer folk hjem. Anonymkode: 37556...ba3 Men når de vil på byn å møte folk og andre er i forhold og bruker tid med dem? Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #43 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor vil du ikke svare på hvorfor du ikke gikk ut? Anonymkode: 37ef2...9aa Økonomi. Anonymkode: 23950...ee6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #44 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men når de vil på byn å møte folk og andre er i forhold og bruker tid med dem? Anonymkode: 1d4bf...db3 Jeg har vanskeligheter for å tro at ALLE vil det hver eneste helg. Anonymkode: 37556...ba3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #45 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Økonomi. Anonymkode: 23950...ee6 Hvorfor er du sur på vennene dine da? Anonymkode: 37556...ba3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #46 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Økonomi. Anonymkode: 23950...ee6 Så hvorfor er det vennene dine sin skyld, hvorfor mener du at de har valgt deg vekk? Anonymkode: 37ef2...9aa
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #47 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Fredag og lørdag kveld ser jeg ikke mange alternativer som ikke koster penger og har venner som er i forhold så de er med dem. Ellers vil folk på byn for å møte nye folk/partnere drikke. Hjelp meg å si alternativer til disse dagene? Jeg har gjort ting du sier her og jeg prøver ikke å være vanskelig. Jeg er klar over at jeg ikke ser muligheter og synes det ikke er så lett. Og ikke for å irritere eller plage noen. Anonymkode: 1d4bf...db3 Du må jo først gjøre en innsats for å få et større nettverk slik at du har flere å gjøre noe sammen med. Du har fått mange forslag mange ganger. Jobb for å skape deg et liv ellers, slutt å bruke alt mulig annet som en unnskyldning for å ikke ta tak. Anonymkode: 997d5...017
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #48 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Økonomi. Anonymkode: 23950...ee6 Er ikke økonomi som gjør at jeg er lei meg i denne hendelsen. Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #49 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Du må jo først gjøre en innsats for å få et større nettverk slik at du har flere å gjøre noe sammen med. Du har fått mange forslag mange ganger. Jobb for å skape deg et liv ellers, slutt å bruke alt mulig annet som en unnskyldning for å ikke ta tak. Anonymkode: 997d5...017 Blir mye hjemme alene da i helger spesielt. Får se hvordan det blir frem over. Jeg er ikke særlig optimist akkurat nå, men takk! Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #50 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er ikke økonomi som gjør at jeg er lei meg i denne hendelsen. Anonymkode: 1d4bf...db3 Men da må du enten si hva de gjorde som var så forferdelig, eller slutte å gnåle om det! Tipper de ikke har gjort noe galt i hele tatt, bare du som tolker og analyserer ting. Anonymkode: 4a305...ed7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå