Gå til innhold

Samboer som er sur hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han blir sur veldig lett. klikker rett og slett. Kanskje det er normalt ? 
jeg er vant til at han kjefter på meg men jeg blir flau om det er offentlig. 

i høst var vi i klatreparken med ei venninne med familie. Samboer min var irritert, og da sønnen vår klagde og ville hjem klikka han og pælma brusflaksa hardt i bakken foran andre. 

Han vil aldri høre på meg og mine ønsker, han som alltid avgjøre alt. Om jeg vil male gangen må jeg be om lov ellers får jeg en tale om at jeg ikke gjør det bra nok, eller jeg ikke har råd … alle mine forslag er bånn i bøtta. Vil alltid ting stikk motsatt enn meg og det gjelder alt fra middag til ferie. 

han vil alltid kose da jeg er opptatt men godtar ikke at jeg sier nei (feks da jeg bretter tøy, lager middag, osv da det er veldig upassende).  

Da mine venner og familie er hos oss og jeg har bedt inn, så tror jeg han ikke liker at jeg ordner eller snakker med andre, han kan være uheldig å «gå på meg, skumpe borti meg» da jeg order på kjøkken MENS gjestene er hos oss og ser det. Blir litt brydd av det men han ler og mener jeg må gi meG å tulle da jeg har tatt opp det med han. 

han respekterer meg nok ikke nei 

og hvis vi er uenige er det enten helvete eller enda mer et helvete, er aldri en mellomting. Han er veldig umoden og barnslig å diskutere med. 

samboer i åtte snart ni år 

Anonymkode: 85dd9...029

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med han?

Anonymkode: 6323e...006

Skrevet

Han er slem og voldelig. Flytt ut, helst i går. Den mannen kommer til å gjøre mer enn bare å dytte en vakker dag!

Anonymkode: 889a7...c3e

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

han vil alltid kose da jeg er opptatt men godtar ikke at jeg sier nei (feks da jeg bretter tøy, lager middag, osv da det er veldig upassende).  

Dette er røde flagg og alarmklokker.

Anonymkode: 889a7...c3e

Skrevet

Herregud. Flytt ut

Anonymkode: 36dec...bae

Skrevet

Skjønner det er enkelt for oss her å si flytt ut.      Men du må tenke på barna deres og deg selv.       Huff,gå vidre og ikke lev med noen som oppfører seg sånn.    

Anonymkode: 6323e...006

Skrevet

Dette er ikke en som er sur hele tiden. Dette er en kontrollerende og manipulerende dust, som ikke respekterer sin samboer i det hele tatt. Dette er på ingen måte greit! Sønnen din får to dårlige rollemodeller når mannen din  oppfører seg sånn, og du lister deg på tå rundt ham, for ikke å provosere ham... 

Anonymkode: 460cd...4cc

Skrevet

Etter å ha lest begynnelsen på innlegget tenkte jeg skrive at du bør kreve sinnemestringskurs for ham og parterapi for dere to sammen om du skal fortsette forholdet.

Men med resten av det du skriver - dette er en mann som helt bevisst gjør ting, og han viser sin psykiske vold mot deg helt offentlig, på en kontrollerende og manipulerende måte.

Ingen kan leve med en slik mann uten å bli ødelagt. Kom deg unna - han kommer ikke til å endre seg nok!

Anonymkode: 85a08...5a8

Skrevet

Å du bor der fordi ? Det her er jo helt sykt. 

Anonymkode: d0198...e2e

Skrevet

Hvorfor er du sammen med ham??

Anonymkode: ce3cd...1fb

Skrevet

Han er ikke sur, han er slem. 

(Og da/når regelen er svært enkel, den bør du lære deg. Den gang DA, hver gang NÅR) 

Anonymkode: 8b767...31f

Skrevet

Ble han sånn helt plutselig? Han var vel ikke sånn fra starten av forholdet?

Anonymkode: 77bf6...151

Skrevet

Jeg hadde gått fra han på dagen!!

Anonymkode: 5989c...3e1

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Han blir sur veldig lett. klikker rett og slett. Kanskje det er normalt ? 
jeg er vant til at han kjefter på meg men jeg blir flau om det er offentlig. 

i høst var vi i klatreparken med ei venninne med familie. Samboer min var irritert, og da sønnen vår klagde og ville hjem klikka han og pælma brusflaksa hardt i bakken foran andre. 

Han vil aldri høre på meg og mine ønsker, han som alltid avgjøre alt. Om jeg vil male gangen må jeg be om lov ellers får jeg en tale om at jeg ikke gjør det bra nok, eller jeg ikke har råd … alle mine forslag er bånn i bøtta. Vil alltid ting stikk motsatt enn meg og det gjelder alt fra middag til ferie. 

Da mine venner og familie er hos oss og jeg har bedt inn, så tror jeg han ikke liker at jeg ordner eller snakker med andre, han kan være uheldig å «gå på meg, skumpe borti meg» da jeg order på kjøkken MENS gjestene er hos oss og ser det. Blir litt brydd av det men han ler og mener jeg må gi meG å tulle da jeg har tatt opp det med han. 

han respekterer meg nok ikke nei 

og hvis vi er uenige er det enten helvete eller enda mer et helvete, er aldri en mellomting. Han er veldig umoden og barnslig å diskutere med. 

samboer i åtte snart ni år 

Anonymkode: 85dd9...029

Han er rett og slett veldig lei av deg. Flytt ut. 

Anonymkode: d29d4...365

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...