Gå til innhold

Har du ofte friske blomster i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper du selv eller venter du til du får?

Anonymkode: f1f2a...e71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid! Kjøper oftest selv, men det hender jo jeg får også.

Skrevet

Det er sjelden, i så fall kjøper jeg det selv. Tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har fått blomster.

Anonymkode: f2ca5...4da

Skrevet

Hadde det før, men sjelden no. Syns dei ofte held seg fine så kort tid at det ikkje er verdt prisen. Evt er det meg som ikkje behandlar dei rett eller kjøper dårlig kvalitet… Så no er det stort sett kun når eh skulle slumpe til å få ein bukett, nok som sjelden skjer meir enn ein gong i året 😂

Anonymkode: a838d...1c0

Skrevet

Nei, er ikke så glad i det. Unntaket er blomster barna plukker ute til meg, det elsker jeg. Men feil årstid nå da. 

Anonymkode: 2e9ee...78b

Skrevet

Alltid. Kjøper nye hver uke. Når det er blomster ute i naturen så plukker jeg og setter inn i vaser. Verdt hver krone og gir glede året rundt. 

Skrevet

Kjøper ofte roser,varierer i farger.     Mannen kjøper noen ganger,og jeg andre.       
Elsker roser.     Kjøper til 80kr på Mestergrønn,og de står ca 14 dager.     

Anonymkode: 4da04...e28

Skrevet

Aldri! Jeg liker ikke å få blomster heller. Det hender mannen min kjøper inn noen, men da fikser han selvfølgelig alt med dem selv, jeg er ikke interessert i den jobben. Jeg synes blomster skal få være der de har det best, i jorden med røttene sine.

For ordens skyld, jeg takker selvfølgelig høflig og pent om noen gir meg blomster. 

Anonymkode: 3d0af...ac7

Skrevet (endret)

Det går litt i bølger om jeg har blomster eller ikke, og 9 av 10 ganger kjøper jeg til meg selv. 

Endret av Admin
Ryddet for slettet sitat. Admin
Skrevet

Jeg har gjenoppdaget nellikker, altså grennellikker - for en vakker, villig og glad snittblomst, og knoppene springer jo fortløpende ut også, så den står friskt kjempelenge.

Skrevet

Ofte. Blomster gjør meg glad. Mannen er også glad i blomster så om det er han eller meg som kjøper inn en bukett er litt hipp som happ. 

Skrevet

Jeg har blomster om jeg får. Mannen kjøper noen ganger inåret, og får gjerne blomster av venninner når jeg inviterer på middag. 
Men, jeg setter mye mer pris på en grønn plante enn avkappede blomster som står og sør sakte i en vase. 
Skal jeg kjøpe noe til meg selv kjøper jeg grønne inneplanter jeg ikke har fra før. 

Anonymkode: 40219...686

Skrevet

Jeg har det iblant, og da er det som oftest fordi jeg kjøper selv. Elsker blomster og elsker å få blomster, men det skjer nesten aldri, med mindre jeg inviterer gjester eller noe. Samboer har aldri kjøpt blomster til meg....

Anonymkode: 2d1a2...cf7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har det iblant, og da er det som oftest fordi jeg kjøper selv. Elsker blomster og elsker å få blomster, men det skjer nesten aldri, med mindre jeg inviterer gjester eller noe. Samboer har aldri kjøpt blomster til meg....

Anonymkode: 2d1a2...cf7

Da må du spørre om han har lyst på blomster? Så kan du kjøpe til ham. Og samtidig nevne at du også ville satt stor pris på det.

Skrevet

Aldri. Jeg er allergisk, og orker ikke g rundt og snørre og nyse og få hovne øyne.

Anonymkode: 92ef5...653

Skrevet

Vi kjøper inn med ujevne mellomrom, særlig hvis vi venter gjester. Noen ganger får vi av andre også. 

Skrevet

Kjøper inn ca hver uke, nå går det mest i tulipaner. 

Skrevet

Nesten alltid

Anonymkode: c6807...99b

Skrevet

Nesten aldri, for har ikke råd til å unne meg sånt. 

Anonymkode: 48578...a49

Skrevet

Av og til kjøper jeg - det gir meg glede å ha en vakker bukett som jeg kan se på. 

Skrevet

Det går veldig i perioder. Tidligere jobbet jeg vegg i vegg med en blomsterbutikk, så da kjøpte jeg oftere blomster enn nå. 

skal jeg ha noe må det være avskårede blomster, for jeg dreper alt annet. Eller plantene jeg ikke liker trives, så de irriterer ejg meg over at ikke dør når de jeg vil ha bare dør. Klarer å holde de avskårede blomstene lenge nå, det gjorde jeg ikke der jeg bodde før. Tror vi hadde en rosebukett i fem uker, vi gikk og venta på at den skulle dø. 

Jeg plukker veldig mye markblomster og annet i naturen, så har ofte ting på bordet selv på denne tiden av året. Nå har jeg funnet ett tre som har grønneblader hele året, så har fått litt variasjon i denne årstiden også. 

Anonymkode: e7af8...b7a

Skrevet

Sjeldent. Det er koselig med friske blomster, men kjennes og litt bortkasta ut å bruke penger på noe som dør innen kort tid. Når økonomien er der at det ikke merkes om man bruker en hundrelapp eller to på blomster i uka, da kan jeg vurdere å ha det litt oftere. 

Anonymkode: d1e46...9fc

Skrevet

Jeg kjøper ganske ofte blomster til meg selv, kanskje annen hver uke. Nå står det en bukett med tulipaner på bordet. I jula blomstret dessuten alle de ni orkideene, og de holder jo lenge, så nå er det mye blomster her. 

Skrevet

Har en bukett med tulipaner på stua nå. Lenge siden sist jeg kjøpte blomster. Sjelden jeg får blomster av mannen.

Anonymkode: 85f02...2b4

Skrevet

Veldig sjelden. Har ikke økonomi til å kjøpe så mye blomster. 

Sjelden jeg får noe. 

Anonymkode: d25f9...69c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...