Gå til innhold

Hvilke planer har dere for helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en hektisk uke blir det nå godt med helg😊 

Ingen store planer her og det er uvant og litt godt.    

God helg alle dere🌸

Anonymkode: 9670c...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skal en unge på overnatting, og en annen ha overnatting, taco til middag etter å ha kjørt og hentet en unge på trening.

I morgen skal ungene være med venner, og gubben ut og gå på bortoverski med et par kompiser. Jeg får huset for meg selv.

Søndag skal gubben og en unge i slalåmbakken, med tre venner av ungen. Vi andre kommer til å ta livet med ro hjemme. Meldt fint vær så det blir vel en god tur med hunden tenker jeg.

Anonymkode: f7b4a...441

Skrevet

Ski i dag, ski på tidligmorgen i morgen og møte venninner i byen etterpå, sikkert en skitur på søndag også, men da grytidlig før røkla, samt bedt bort på middag på søndag kveld.

Skrevet

I kveld skal vi på kveldskjøring i alpinanlegget, før taco og turbordning av hus. I morgen skal to av barna på slalom, jeg skal ut å handle en bursdagsgave og ordne mange småting som hele tiden skyves ut🙈 I tillegg må jeg gjøre klar kiosk og diverse før en kamp på søndag. Mannen skal hjelpe mamman sin med noe som er ødelagt i huset hennes på dagtid. I morgen kveld/natt skal jeg og mannen på  temafest med 100 stk på lokalet i bygda.

Søndag skal minste i bursdag, nest minste på slalom med kompiser. Nest eldst spiller kamp søndag formiddag og deretter skal eldste spille kamp 17 mil avgårde på ettermiddag/kveld😅 Da skal de to minste til besteforeldre og sove der til mandag, mens jeg, mannen og de to eldste reiser på kampen.

Anonymkode: e1324...919

Skrevet

Idag skal jeg på forsinka julebord med jentene. Det er meldt knallvær i morgen så da satser jeg på å komme meg ut i snøen med yngste og grille pølser og drikke kakao. På søndag får vi gjøre litt forefallende inne, og en tur ut om være er ok :)

Anonymkode: fff29...d5d

Skrevet

Drikke meg full og knulle - igjen... 

Anonymkode: b07f1...5f0

Skrevet

Jobbe 

Anonymkode: 3dfc2...668

Skrevet

Håndballkamp for datteren både lørdag og søndag, se fotballkamper på tv og selvsagt følge med på håndballen

Anonymkode: 8f203...efb

Skrevet

Minstemann har overnattingsgjest for første gang. Pizza ikveld

Imorgen  blir det nok en tur til en av hyttene i marka, tar med oss akebrett. Skal en liten tur til byen imorgen  ettermiddag og slappe av imorgen kveld. 

Søndag er det fotballkamp for eldste, de skal møte oss foreldre før mannen skal på foreldremøte og jeg går hjem med barna. Håper å lese litt studier i helga, og begynne på eksamen 

Anonymkode: 669f3...d93

Skrevet

Ungene har planer i hele helga virker det som, så jeg skal bruke helga til å gjøre ting her hjemme. Har litt ved å kløve, må rydde litt på loftet for det er noe jeg vil finne. Vet julepynten ikke er lagt helt der den skal. Musefellene på loftet må få ny åte og en mus fjernes så jeg i går kveld. Også burde jeg tørke litt støv og vaske litt, men må passe på at jeg får endel tid i godstolen med strikketøyet også. Bryr meg lite om hvor mye eller lite jeg rekker. Kan hende jeg plutselig får lyst til å gjøre noe annet, men har lyst til å bare dille rundt i pysjen egentlig. Alt kan gjøres i pysjen denne helga tror jeg. 

Anonymkode: 0a95b...cdb

Skrevet

Trene valp, rydde, vaske, leke med ungene, sove.

Anonymkode: e9230...980

Skrevet

Absolutt ingen heldigvis🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...