GÃ¥ til innhold

Farmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Aleksander i Farmen? 😊

Anonymkode: c8110...923

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig tenker jeg at han fremstår som mindre intelligent, men samtidig er han litt søt også.

Han har ADD og dysleksi, og vanskelig for å fokusere og huske navn. Han var jo litt søt når han forklarte dette med "Ugluf". Han hørte navnet Ørnulf, som han aldri hadde hørt før, hans hjerne tenkte fugl, men da han skulle huske navnet tenkte han ugle istedenfor ørn.

Han klarte jo ikke huske Aslak heller, for det var et navn han ikke hadde hørt før. Men Aslak selv satte bilder på navnet, tenk på rumpe på engelsk, ass, og på lakken på bilen, haha. Da klarte han å huske det.

SÃ¥ han er nok ikke dum dum, men litt ung, lite erfaren, lite kunnskap, og en hjerne som fungerer litt annerledes enn min.

Anonymkode: 82475...b80

Skrevet

Han virker veldig snill. Har fått et bedre inntrykk etter Farmen. 

Anonymkode: a9a2f...055

Skrevet

Liker han godt jeg. Men liker egentlig alle som er der på Farmen nå. Leser at flere vil ha ut Elin fordi hun gjør så lite ut av seg,men jeg er spent på å se hvem hun egentlig er. Håper ikke hun går ut med det første.

Anonymkode: a9314...3f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Liker han godt jeg. Men liker egentlig alle som er der på Farmen nå. Leser at flere vil ha ut Elin fordi hun gjør så lite ut av seg,men jeg er spent på å se hvem hun egentlig er. Håper ikke hun går ut med det første.

Anonymkode: a9314...3f7

Det er ikke sikkert at hun gjør lite ut av seg - tenker heller det er klippingen. 

Anonymkode: a9a2f...055

Skrevet
On 1/19/2023 at 10:55 PM, Anonym bruker said:

Hva synes dere om Aleksander i Farmen? 😊

Kjendis farmen er dårlig, ser kun på der det er med ukjente,men vet jo hvem Aleksander er fra Paradise Hotell, synes han er flott jeg

Anonymkode: 1039f...e05

Skrevet

Herlig type. 

Skrevet

Han når vel ikke helt opp til den øverste greina?

Anonymkode: 20d6d...9e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...