Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Har hentet den ut, får den på hvit resept siden jeg ikke er stor nok. Hvordan har den fungert for deg? Fikk du bivirkninger osv? Anonymkode: 7a1cb...794
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Jeg hadde god effekt, men jeg måtte selvsagt ta gode valg underveis. Spiste f.eks. ikke noe søtt og tenkte nøye gjennom hva jeg spiste. Medisinen hjalp med å fjerne matlyst/gi en følelse av å raskt bli mett. Jeg var kvalm de to-tre første månedene, så ga det seg. Anonymkode: 098fe...dbf
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg hadde god effekt, men jeg måtte selvsagt ta gode valg underveis. Spiste f.eks. ikke noe søtt og tenkte nøye gjennom hva jeg spiste. Medisinen hjalp med å fjerne matlyst/gi en følelse av å raskt bli mett. Jeg var kvalm de to-tre første månedene, så ga det seg. Anonymkode: 098fe...dbf Takk for svar. Er det med søtsug og matlyst som jeg trenger hjelp med. Hater å være kvalm, så håper ikke det blir så ille. Tok du tabletten på morgenen til frokost eller senere på dagen/kvelden? Hi Anonymkode: 7a1cb...794
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 18 minutes ago, Anonym bruker said: Har hentet den ut, får den på hvit resept siden jeg ikke er stor nok. Hvordan har den fungert for deg? Fikk du bivirkninger osv? Anonymkode: 7a1cb...794 helt forferdelig ,kastet opp nesten 3 uker og til slutt kastet jeg opp blod, har heller fått sandexa nå Anonymkode: 6973b...55d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Er det med søtsug og matlyst som jeg trenger hjelp med. Hater å være kvalm, så håper ikke det blir så ille. Tok du tabletten på morgenen til frokost eller senere på dagen/kvelden? Hi Anonymkode: 7a1cb...794 Jeg var såpass plaget med kvalme at jeg vurderte å slutte ved flere anledninger. Heldigvis gikk det over etter en stund. Det var alltid verst de tre-fire første timene etter å ha stått opp. Jeg tror jeg tok både morgen og kveld, men husker ikke lenger. Anonymkode: 098fe...dbf
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): helt forferdelig ,kastet opp nesten 3 uker og til slutt kastet jeg opp blod, har heller fått sandexa nå Anonymkode: 6973b...55d Off, ikke si det da. Vet at det er forskjell fra person til person altså. Håper det ikke blir så ille. Hi Anonymkode: 7a1cb...794
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg var såpass plaget med kvalme at jeg vurderte å slutte ved flere anledninger. Heldigvis gikk det over etter en stund. Det var alltid verst de tre-fire første timene etter å ha stått opp. Jeg tror jeg tok både morgen og kveld, men husker ikke lenger. Anonymkode: 098fe...dbf Takk foe svar. Skal begynne med 1 tabl første uken så i uke 2, 2 tabletter tror jeg det var. Tenkte å starte i helgen for å se hvordan jeg reagerer. Skal gi det en sjangse ihverrfall. Hi Anonymkode: 7a1cb...794
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 5 minutes ago, Anonym bruker said: Off, ikke si det da. Vet at det er forskjell fra person til person altså. Håper det ikke blir så ille. Hi Anonymkode: 7a1cb...794 du spurte ,svarte bare det jeg har opplevd men husk alle er forskjellig, er ikke sikkert du får bivirkinger i hele tatt Anonymkode: 6973b...55d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): du spurte ,svarte bare det jeg har opplevd men husk alle er forskjellig, er ikke sikkert du får bivirkinger i hele tatt Anonymkode: 6973b...55d Jada, jeg veit, var ikke sånn ment😅og veldig fint det. håper å høre fra noen som ikke har fått noen særlige bivirkninger😂 Hi Anonymkode: 7a1cb...794
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #10 Skrevet 19. januar 2023 3 minutes ago, Anonym bruker said: Jada, jeg veit, var ikke sånn ment😅og veldig fint det. håper å høre fra noen som ikke har fått noen særlige bivirkninger😂 Hi Anonymkode: 7a1cb...794 den skjønner jeg,men var ikke farlig at jeg kastet opp blod som de sa,men når man har spydd nesten 3 uker i strekk blir man veldig sår, de de ønsket jeg sluttet Anonymkode: 6973b...55d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #11 Skrevet 19. januar 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Takk foe svar. Skal begynne med 1 tabl første uken så i uke 2, 2 tabletter tror jeg det var. Tenkte å starte i helgen for å se hvordan jeg reagerer. Skal gi det en sjangse ihverrfall. Hi Anonymkode: 7a1cb...794 Har en venninne som ikke hadde bivirkninger, men hun hadde definitivt ikke like god effekt som meg heller. Eller, det hadde hun kanskje, men hun var ikke like flink til å begrense seg. 😉 Anonymkode: 098fe...dbf
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #12 Skrevet 19. januar 2023 Jeg ble lett uggen de første dagene, men hadde god effekt. Økte aldri dosen, brukte den så lenge som det var tabletter (husker ikke nå). Gikk ned 13 kilo mens jeg gikk på de, har gått ned 7 til etterpå. For meg som sliter med overspising må det mye psyke og selvdisiplin til likevel, men det hjelper å ikke være så sulten hele tiden. Anonymkode: 9d6f0...8ac
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #13 Skrevet 19. januar 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg ble lett uggen de første dagene, men hadde god effekt. Økte aldri dosen, brukte den så lenge som det var tabletter (husker ikke nå). Gikk ned 13 kilo mens jeg gikk på de, har gått ned 7 til etterpå. For meg som sliter med overspising må det mye psyke og selvdisiplin til likevel, men det hjelper å ikke være så sulten hele tiden. Anonymkode: 9d6f0...8ac Takk for svar. Så fint det hjalp for deg. Er noe med det å være sulten hele tiden og ikke klare det. Vet det er psykisk, så må jobbe med meg selv og. Hi Anonymkode: 7a1cb...794
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #14 Skrevet 19. januar 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg ble lett uggen de første dagene, men hadde god effekt. Økte aldri dosen, brukte den så lenge som det var tabletter (husker ikke nå). Gikk ned 13 kilo mens jeg gikk på de, har gått ned 7 til etterpå. For meg som sliter med overspising må det mye psyke og selvdisiplin til likevel, men det hjelper å ikke være så sulten hele tiden. Anonymkode: 9d6f0...8ac Hvor lang tid tok det å gå ned de 20 kiloene? Anonymkode: 892ef...3c7
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #15 Skrevet 19. januar 2023 Helt forferdelige bivirkninger Anonymkode: 88393...658
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2023 #16 Skrevet 19. januar 2023 Fikk resept for ifjor. Gikk bra den første uken, men ble så kvalm ved doseøkning at jeg ga meg. For to uker siden fant jeg de frem igjen og gjorde nytt forsøk. Denne gangen fikk jeg merkbar positiv virkning fra første dag uten å bli kvalm. Matlysten ble mindre og cravingen helt borte. Var supertrøtt første dagen, god energi dag to. Så mot slutten av uken skjønte jeg at sexlysten og evnen til å få orgasme var blitt borte, og det er mer krise enn å være feit, så bestemte meg faktisk for å droppe det igjen. Har et vilt deilig sexliv med kjæresten som jeg overhodet ikke vil miste gleden av. Men innførte jo noen gode vaner denne uken som jeg iherdig prøver å fortsette med da. Så håper jeg klarer å gå ned likevel. Mysimba virker altså, litt for mye for min del 😅 Anonymkode: c1e95...ab2
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2023 #17 Skrevet 20. januar 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): helt forferdelig ,kastet opp nesten 3 uker og til slutt kastet jeg opp blod, har heller fått sandexa nå Anonymkode: 6973b...55d Bortsett fra at jeg ikke kastet opp blod så har jeg samme erfaring som deg. Kvalm, svimmel, hodeverk, skikkelig vondt i magen, fikk søvnproblemer osv. Etter 4 uker ga jeg opp. Var ikke en god opplevelse Anonymkode: a85d7...dcc
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2023 #18 Skrevet 20. januar 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hvor lang tid tok det å gå ned de 20 kiloene? Anonymkode: 892ef...3c7 Jeg har brukt lang tid denne gangen. Gikk ned 13 kilo på fire måneder, sånholdt jeg vekten et år, før jeg gikk ned 7 til på over et halvt år. Jeg gikk ned 40 kg på ni måneder for noen år tilbake, men halvparten kom på igjen, så denne gangen skulle jeg gjøre varig endring. Anonymkode: 9d6f0...8ac
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2023 #19 Skrevet 20. januar 2023 Fikk nesten alle bivirkningene, kvalme, apatisk, deprimert. Var sykemeldt mange uker før jeg begynte å bli meg selv igjen, verste jeg noen gang har opplevd. Anonymkode: 34dff...a0e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2023 #20 Skrevet 21. januar 2023 Jeg fikk omtrent ingen bivirkninger! Hadde tendenser til treg mage den første uken, men det gikk seg til. Har kun brukt dem i to uker. Har derimot hatt økende energi og mer stabilt humør, kjenner meg generelt lettere til sinns! Gått ned rundt 4 kilo på disse to ukene. Anonymkode: dc7d5...881
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2023 #21 Skrevet 21. januar 2023 Jeg har ikke tur å begynne enda🙈får ta det i morgen te ker jeg. Og håpe på at det ikke blir noen stygge bivirkninger. Takk for svar. Hi Anonymkode: 7a1cb...794
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #22 Skrevet 22. januar 2023 Forferdelige bivirkninger, måtte slutte etter 5 dager.. Anonymkode: cc0e1...c50
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #23 Skrevet 22. januar 2023 On 1/20/2023 at 3:43 AM, Anonym bruker said: Bortsett fra at jeg ikke kastet opp blod så har jeg samme erfaring som deg. Kvalm, svimmel, hodeverk, skikkelig vondt i magen, fikk søvnproblemer osv. Etter 4 uker ga jeg opp. Var ikke en god opplevelse Anonymkode: a85d7...dcc var heldigvis bare oppkast her,men burde gikk meg tidligere sa legen men tenkte det var vanlig siden det sto at det var normalt,men skjønte jo at jeg måtte gi meg når jeg kastet opp blod Anonymkode: 6973b...55d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #24 Skrevet 22. januar 2023 Jeg har gått på de siden oktober 2021, har gått ned 25 kg, hadde gått ned noen kg før jeg startet, så ned ca 31 kg nå. Går sakte nedover, men trøster meg med at det tok noen år å legge på seg alle disse kiloene også. Fint lite bivirkninger, hadde vondt i hodet noen dager ved oppstart og har litt hard mage. Mine kroniske smerter har blitt litt bedre etter jeg startet på de. Lykke til 😀 Anonymkode: bded9...d79
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2023 #25 Skrevet 22. januar 2023 Jeg har ibs med diare hver dag, så om det blir litt fastere gjør ikke noe😂dette føles kanskje som litt hån mot de som virkelig er overvektige, men det er ikke ment sånn, trenger bare den starthjelpen, skal "bare"ned 10-15 kg. Har ikke startet enda, venter til over neste helg da jeg skal på hyttetur med ei venninne, og orker ikke å være "dårlig" da. Hi Anonymkode: 7a1cb...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå