Gå til innhold

Botox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dere som har tatt botox, hvem forteller dere det til? Er det mange av dere som ikke forteller det til noen (eller evt. til svært få)?

Jeg "kjenner" ingen som tar botox, men det kan jo hende jeg gjør det, men de ikke forteller om det selv.

Jeg har begynt å få sinnarynke og også noen linjer i panna som ikke blir borte når jeg ikke strammer musklene, og har bestilt time til botox for første gang (er 39 år)

Anonymkode: 27a9e...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe alle ser, så er lite vits i å fortelle noe som helst. 

Anonymkode: 5d33f...893

Skrevet

Ikke fortalt det til noen. Har i sinnarynka og mot "røykelinjer" i overleppe. Ingen som vet. 

Har full bevegelse på øyebryn og i panne, kan også lage trutmunn,- men da må jeg være det bevisst,- alle de 1000-vis av ganger jeg gjorde det ubevisst er nå ikke-eksisterende, ergo så forsinker man prosessen med "slitasjelinjer" veldig.

De som påstar det er umulig å skjule, dere tar helt feil. Er det gjort rikitg så er det ingen som ser at man har tatt botox. Botox gjør ingenting med ansiktet annet enn å redusere muskelaktivitet. Tar man for mye eller er uheldig med den som injiserer så kan man få lammelser som er uheldige,- men disse blir gjerne ikke forbundet med at man har tatt sprøyter,- for å si det sånn..... Fillere derimot er et  annet spørsmål. Da fyller man restylane eller andre hyalorunsyrer inn i linjer/rynker som har kommet for langt til at "Lammede" muskler kan slette de.  Når denne prosessen overdrives (at man fyller inn mer i leppene enn hva de naturlig har mistet av fylde, eller yngre damer fyller i fordi de ØNSKER større enn de har naturlig, eller man øker volum i kinn, eller glatter ut panna for mye) så er heller ikke dette synlig etter at evt blåmerker og hevelser av selve sprøyten er borte. Jeg har hatt mine overraskelser for å si det sånn. Vakre kvinner i 40-60 års alderen som eldes med stil og er veldig naturlige,- men som jeg etter en tid bekjentskap har blitt fortalt jukser bittelitt med hårfarge, botox og noen bittelitt fillere.... 

Når det er sagt. Jeg har jo også sett min andel kvinner jeg bare VET har tatt botox og/eller fillere. Noen gang er det ikke tvil, men de som gjør det "riktig"........Jeg tror alle kjenner og vet av flere kvinner som har tatt sprøyter,- men dere har ikke peiling. 

Anonymkode: b7eff...1d1

Skrevet

Kun mannen og et par nære venner som vet. Ingen annen aner noe. 

Anonymkode: f4afe...227

Skrevet

Jeg ser det selv på de som mener det ikke vises, men jeg jobber i bransjen. Tror ikke alltid det er så lett for andre å se det om det ikke er innlysende.

Uansett, ikke bry deg om hva andre mener for det er ditt valg.

Anonymkode: f88bb...24c

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg vil ikke at det skal synes, så de skal ta lite, og heller fylle opp litt mer gratis på etterkontrollen OM det er nødvendig!

Skrevet

En ting til: hvor ofte gjør dere det? 

Skrevet

Noen som gjør sånt uten å engang fortelle det til mannen?

Anonymkode: 5c0fb...f67

Skrevet

Jeg har fortalt det til nære venner og mannen min (men ikke sagt til han hvor mye det koster 😂). Tar kun panne og sinnarynke. Jeg har kun gjort det to ganger, men kommer til å fortsette. Det lettet trykket voldsomt i panneområdet, og jeg har mindre hodepine. 

Tar det hver tredje-fjerde mnd, men hører at det etterhvert kan gå lenger tid fordi muskelen blir mer og mer lammet. Lykke til ☺️

Anonymkode: dd3ba...cc6

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

En ting til: hvor ofte gjør dere det? 

Jeg tar hver fjerde måned. Forteller heller ikke til mannen hvor mye det koster🙈🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Jeg tar hver fjerde måned. Forteller heller ikke til mannen hvor mye det koster🙈🙈

Takk for svar! :)

Skrevet

Forteller det til ett par nære venninner. Gjorde det primært for hodepine, hjulpet endel. Spesielt på sommeren, jeg myser tydeligvis mye med øynene å hadde mye hodepine pga det. Hadde ikke så mye rynker enda, startet da jeg var 32år så folk tenker nok ikke over det. Er en liten kosmetisk forskjell, men ingen drastisk endring på utseende. 35år nå

Anonymkode: 5a336...967

Skrevet

Har ei venninne jeg trodde fortalte meg alt, men ikke det. Fikk tilfeldigvis vite det da vi skulle ha en spabehandling sammen og hun lurte på om botox var "kirurgisk inngrep" (måtte fylle ut skjema). 
Hun har ikke sagt det til noen. Antagelig fordi hun selv syns det er unødvendig, men hun har mange nykker som går på utseende som hun ikke er fornøyd med. (Hun er nydelig, så hun vet jeg ville syntes det var tull)

Anonymkode: 1ed4f...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...