Gå til innhold

Hva er forskjell på rød tigerbalsam og hvit tigerbalsam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare lukten som er forskjellig eller er det forskjellig styrke på de? Noen som vet?

Anonymkode: 95589...64e

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen som vet, som kanskje har prøvd begge?

Skrevet

Aner ikke,har lurt på det samme. Så dytter tråden din opp.

Anonymkode: 0f168...dff

Skrevet

Forskjellen på hvit og rød Tiger Balsam er at den hvite har høyere konsentrat av mint mens den røde har mer aroma fra kanel. I Norge selges kun hvit og soft variantene. Soft har litt mykere konsistens og lavendel duft mens den hvite er den originale.

Anonymkode: c706a...b35

Skrevet

Vi selger hvit og rød. 

Anonymkode: ccfb7...aca

Skrevet

Klippet fra et 8 år gammelt innlegg. Ser ut som begge selges nå. Det er uansett forskjellen 

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Forskjellen på hvit og rød Tiger Balsam er at den hvite har høyere konsentrat av mint mens den røde har mer aroma fra kanel. I Norge selges kun hvit og soft variantene. Soft har litt mykere konsistens og lavendel duft mens den hvite er den originale.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Klippet fra et 8 år gammelt innlegg. Ser ut som begge selges nå. Det er uansett forskjellen 

Du må legge ved link, ellers blir det slettet.

Anonymkode: a7737...525

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Du må legge ved link, ellers blir det slettet.

Anonymkode: a7737...525

Da får det bare bli slettet. De har vel fått med seg forskjellen nå. Er jo bare å google.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 19.1.2023 den 12.03):

Da får det bare bli slettet. De har vel fått med seg forskjellen nå. Er jo bare å google.

Har googlet. Men når jeg skulle kjøpe, så påsto hun i butikken at den røde hadde sterkere i vikning enn den hvite. Men når jeg googlet så fant jeg ikke noe annet en den gamle infoen du har postet, lurte derfor på om noen andre visste, kanskje det hadde forandret seg.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Har googlet. Men når jeg skulle kjøpe, så påsto hun i butikken at den røde hadde sterkere i vikning enn den hvite. Men når jeg googlet så fant jeg ikke noe annet en den gamle infoen du har postet, lurte derfor på om noen andre visste, kanskje det hadde forandret seg.

Hi

Hun tok sikkert feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...