Gå til innhold

Har du noen gang blitt utestengt herfra?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Skutt med hva?

Anonymkode: b5eb4...409

Du har aldri blitt utestengt fra å si "jeg er uenig" 😃

Jeg kan godt ha et kritisk blikk på moderering på flere plan og også ganske seriøst. Det kan jeg virkelig men det er ikke moderators skyld, og de stenger deg ikke ute av en sånn grunn du oppgir.

Anonymkode: 158a1...91c

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du har aldri blitt utestengt fra å si "jeg er uenig" 😃

Jeg kan godt ha et kritisk blikk på moderering på flere plan og også ganske seriøst. Det kan jeg virkelig men det er ikke moderators skyld, og de stenger deg ikke ute av en sånn grunn du oppgir.

Nå rører du 

Anonymkode: b5eb4...409

Jeg fikk vel en advarsel for å ha postet både som anonym og med nick i en post. Det er mange år siden og det var et uhell, men husker det tok flere måneder før jeg turte å logge på igjen. 

Men ellers har det gått bra. 😁

Anonymkode: 0fa43...de8

Anonym bruker skrev (På 17.1.2023 den 14.46):

Ser en her skriver at hun har blitt utestengt "hver gang" hun har gjort ett eller annet. Jeg har vært her i 15 år og aldri vært i nærheten?  Har du? Er det vanlig?

Anonymkode: a8819...e6b

Det er min tråd det og ja jeg ble utranger i to dager fordi jeg sa fuck you i en tråd. På sin plass det, unødvendig av meg. Men dessverre klarte jeg ikke annet enn og si fuck you. 

Anonymkode: bda17...f19

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er min tråd det og ja jeg ble utranger i to dager fordi jeg sa fuck you i en tråd. På sin plass det, unødvendig av meg. Men dessverre klarte jeg ikke annet enn og si fuck you. 

Ikke sant? Fyf. .hvor jeg gjerne skulle sagt akkurat det til noen. Ikke fordi de enige, ikke fordi de er rett ut dumme eller ikke aner hva de snakker om. De er tross alt unnskyldt. Men det krypet som alltid får andre til å føle seg dårlige fordi hen fremstillinger seg bra og perfekt uten noen gang innrømme en liten feil. Den personen vil jeg virkelig fucke off. Så jeg skjønner deg der. 

Annonse

Ikke sant? Fyf. .hvor jeg gjerne skulle sagt akkurat det til noen. Ikke fordi de enige, ikke fordi de er rett ut dumme eller ikke aner hva de snakker om. De er tross alt unnskyldt. Men det krypet som alltid får andre til å føle seg dårlige fordi hen fremstillinger seg bra og perfekt uten noen gang innrømme en liten feil. Den personen vil jeg virkelig fucke off. Så jeg skjønner deg der. 

Det et alltid noen som har fasiten men jeg skulle ikke ha skrevet fuck you. Sånne folk finnes jo overalt, det er alltid en idiot. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tar man det så alvorlig, så er det på tide å logge seg av.

Anonymkode: 31485...23f

mamma til adhd gutt<3 skrev (45 minutter siden):

Nei. Selvsagt har jeg ikke det. Oppfører man seg så blir man ikke utestengt.

Har du aldri brukt hersketeknikk eller vært ufin under kamuflasje av at du følger reglene? 

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Tar man det så alvorlig, så er det på tide å logge seg av.

Ne nei. Da bør man høre mer pålogga enn noengang. Eller tenker du at man ikke skal ta noen og noe alvorlig her? 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ne nei. Da bør man høre mer pålogga enn noengang. Eller tenker du at man ikke skal ta noen og noe alvorlig her? 

Ikke hvis man blir så sint av det at man klarer å bli utestengt.

Annonse

Grove personangrep? Hva betyr det?

Jeg går ikke inn på det. Det sier seg selv.  Jeg er glad jeg fikk uttrykke det. Det måtte ut. Men jeg ser at jeg brøt reglene her og godtok det uten å klage.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg går ikke inn på det. Det sier seg selv.  Jeg er glad jeg fikk uttrykke det. Det måtte ut. Men jeg ser at jeg brøt reglene her og godtok det uten å klage.

Jeg skjønner ikke hva du mente med det. Jeg klager alltid når jeg blir utestengt og har vel blitt ansett som en rebell men jeg prøver og forbedre meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...