Gå til innhold

Kostymebutikk Oslo, eventuelt Drammen

Anbefalte innlegg

Skal plutselig på cowboyfest til helga, har ingen ting å ha på meg. Finner på nett, men rekker jo ikke å få det i tide. Er det noen fysiske butikker med godt utvalg. Skal til Sandvika/ Oslo vest en kjapp tur i morgen, men har ikke tid til å gå rundt å lete, så trenger tips.

Som sagt på jakt etter en fysisk butikk. Fant noe som heter Festmagasinet, men ser ut som de har bare hatter til damer, resten er veldig herrerelatert. Både Temashop og Superkul har, men ser ut som det bare er netthandel

Anonymkode: dd65c...085

Fortsetter under...

Annonse

De har både rutete skjorte og dongeriskjørt på HM

Kruttlapppistol med belte har de i lekebutikken og hatt på standard festmagasin, den er forresten kjempestor så jeg blir veldig forundret om de ikke har cowboy-kostyme til dame. Kanskje de har pistolbelte også.

Datteren min var på en slik fest i fjor og handlet på HM, veldig mye bedre kvalitet enn kostymene. Så bedre ut rett og slett.

Anonymkode: 89ce3...de1

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0995998020.html

Kjøp et dongeriskjørt du kan bruke til sommeren, eller bare bruk en dongeribukse du har i skapet. Trenger ikke bruke masse penger på noe som aldri blir brukt igjen.

Tilbehør til kostymet som en sheriff-stjerne, lissesmykke o.l. finner du sikkert på Standard, lekebutikken, TGR e.l.

Anonymkode: 89ce3...de1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...