Gå til innhold

God mascara

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til god svart mascara, som ikke drysser, klumper eller svir. 

Gjerne både vanlig og vannfast.

Anonymkode: 33627...c3e

Skrevet

Lancôme Doll Eyes og Lancôme Lash Idole 👌

Skrevet

Loreal sin doble rød og hvite som de har slutta å produsere!!!😫😫😫😫 eneste som funker for meg, så tar gjerne imot tips!?

Anonymkode: ea45f...299

Skrevet

Sensai 38 graders mascara. Sitter som støpt og sverter ikke av. Vannfast opp til 38 grader. Fjernes med varmt vann. 

Anonymkode: 07f0f...ec0

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Sensai 38 graders mascara. Sitter som støpt og sverter ikke av. Vannfast opp til 38 grader. Fjernes med varmt vann. 

Anonymkode: 07f0f...ec0

Denne har jeg prøvd, og den fantes ikke vannfast på meg i vårt basseng hvertfall. Vannet holder 34 grader, så da blir det vel litt for nære 38 kanskje..  

Anonymkode: 33627...c3e

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Loreal sin doble rød og hvite som de har slutta å produsere!!!😫😫😫😫 eneste som funker for meg, så tar gjerne imot tips!?

Å,nei, har de slutter å produsere den??? Eneste som virker her også! Hva skal jeg nå bruke???

Anonymkode: cdcc5...c12

Skrevet

Jeg elsker denne:

https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/ultra-length-water-res-mascara?gclid=Cj0KCQiAq5meBhCyARIsAJrtdr6rkS7LJ87DzkTWcLb3BfVwYis4goVZherPxISgk3QgQ1lX8j6ZyngaAoCoEALw_wcB

Hamstrer når den er på tilbud til 30,-.....noe den er relativt ofte.

Alene er den ganske tynn, men bruker den over ikke-vannfaste mascara som bygger og forlenger mer. Slet med at all mascara smittet av under øynene da jeg sliter med et øye som renner. Ingenting smitter av med denne over.

Anonymkode: ed97d...e0a

Skrevet
Kira skrev (11 timer siden):

Den der fikk jo mange dårlige tilbakemeldinger ser jeg. Men man må jo prøve selv. 😊 På reklamen ser den veldig klumpete ut på modellene. 

Anonymkode: 35b05...e26

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Å,nei, har de slutter å produsere den??? Eneste som virker her også! Hva skal jeg nå bruke???

Jaaaa! Finnes ikke å oppdrive noe sted! Jeg fikk bestilt 2 stk fra fruugo, men de har og slutta å selge den. Det er faktisk helt krise. Har forsøkt 5 andre såkalte 38graders-maskara, ingen holder mål! Kjøpte den blå og hvite til Loreal nå, sverta av med en gang og da var jeg bare hjemme. Innen 3 timer var all maskaraen vekk fra vippene...

Skrevet

Roller Lash fra Benefit. Beste mascaraen! Koster litt, men resultatet er verdt å betale for! 

Skrevet

Clinique High Impact Mascara

Jeg har ømfintlige øyne og klør lett, denne er fin. Den flaker ikke og den irriterer ikke. 

Anonymkode: ad180...461

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jaaaa! Finnes ikke å oppdrive noe sted! Jeg fikk bestilt 2 stk fra fruugo, men de har og slutta å selge den. Det er faktisk helt krise. Har forsøkt 5 andre såkalte 38graders-maskara, ingen holder mål! Kjøpte den blå og hvite til Loreal nå, sverta av med en gang og da var jeg bare hjemme. Innen 3 timer var all maskaraen vekk fra vippene...

Pokker! Bare å sjekke alle muligheter og starte hamstring 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...