Gå til innhold

Er Hoka slippers gode å gå i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange som skryter av de. Er de så gode som mange påstår?

Anonymkode: 016cf...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mange skryter av dem, hvorfor stoler du ikke på dem? 

Anonymkode: 66962...a41

Skrevet

Sandalene er veldig gode hvertfall. 

Anonymkode: 036fe...3f3

Skrevet

Disse er veldig gode

https://sportler.no/products/myke-slippers-soft-slippers?variant=39976749334690

Har prøvd flere som ikke sitter noe godt på foten, så man blir gående å subbe. Disse sitter veldig godt og er supergode å gå på.

Har ikke prøvd Hooka da, mulig de er gode også. Men det jeg ville testet er om de faktisk sitter på foten når du går, veldig kjedelig med sånne subbeslippers.

Anonymkode: dd4db...eb5

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Disse er veldig gode

https://sportler.no/products/myke-slippers-soft-slippers?variant=39976749334690

Har prøvd flere som ikke sitter noe godt på foten, så man blir gående å subbe. Disse sitter veldig godt og er supergode å gå på.

Har ikke prøvd Hooka da, mulig de er gode også. Men det jeg ville testet er om de faktisk sitter på foten når du går, veldig kjedelig med sånne subbeslippers.

Er de normale i str?

Anonymkode: 79faa...865

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Er de normale i str?

Anonymkode: 79faa...865

Ja, jeg har min vanlige størrelse.

Skrevet

Nei, de er ikke gode i det hele tatt. Jeg ble kjempeskuffa da jeg prøvde dem. Hoka-sko i det hele tatt er vonde. Men det gjelder for mine bein. Min svigermor elsker sine og mener at det er noe av det beste som har skjedd henne på skofronten. Så heldigvis kunne hun arve mine.

Men det sier mer om føtter enn om Hoka-sko. Det finnes ingen sko som passer for alle, og for mine føtter passer ikke Hoka, men for andre er de kjempegode. 

Anonymkode: f008b...690

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nei, de er ikke gode i det hele tatt. Jeg ble kjempeskuffa da jeg prøvde dem. Hoka-sko i det hele tatt er vonde. Men det gjelder for mine bein. Min svigermor elsker sine og mener at det er noe av det beste som har skjedd henne på skofronten. Så heldigvis kunne hun arve mine.

Men det sier mer om føtter enn om Hoka-sko. Det finnes ingen sko som passer for alle, og for mine føtter passer ikke Hoka, men for andre er de kjempegode. 

Hvorfor passer de ikke til dine bein? Jeg er platfot, så lurer på hvordan de er til mine bein. Jeg har prøvd de i butikk, men det blir liksom ikke lenge nok til at jeg får vurdert hvordan de er. 

Skrevet

Stygge var de hvertfall

Anonymkode: 91d1d...3c6

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor passer de ikke til dine bein? Jeg er platfot, så lurer på hvordan de er til mine bein. Jeg har prøvd de i butikk, men det blir liksom ikke lenge nok til at jeg får vurdert hvordan de er. 

Jeg vet ikke, for jeg syntes bare at de ikke var gode, så jeg kjøpte dem ikke. Men jeg har faktisk hørt at de ikke passer så godt til folk som er plattfotet, en venninne som hadde fått beskjed om det i butikken hun handlet i. Og jeg er nok antageligvis litt plattfot, var i alle fall det da jeg var barn. Var i alle fall det da jeg var barn, men har aldri hatt noen tiltak for det, så det er ikke så mye.  

Skrevet (endret)

Kjempegode! Jeg liker ingen flipflop sandaler utenom hoka sine.

Endret av LME1001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...