Gå til innhold

Postnord fram og tilbake

Anbefalte innlegg

For over en uke siden så bestilte jeg noe på nettet og har fått sporingsnummer. Når jeg søker på det så ser jeg at pakken min er fram og tilbake på Postnord. I morges ble den sendt tilbake det hvor det var sendt fra i utgangspunktet, og nå ser jeg at det er på vei til meg. Men sånn har det vært hele førrige uke, fram og tilbake. Noen som har opplevd noe lignende? Skal jeg anse pakken som tapt?

Anonymkode: 04ccf...e9a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437364-postnord-fram-og-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge de har sporing på det, så er den ikke tapt. Du kan ringe dem og spørre. Postnord er håpløse. Jeg sendte noe fra jobben. «Pakken» var 2x3 meter, 70cm høy og veide over to tonn. De klarte ikke finne den. Den var forsvunnet

Anonymkode: 4d2f0...fda

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så lenge de har sporing på det, så er den ikke tapt. Du kan ringe dem og spørre. Postnord er håpløse. Jeg sendte noe fra jobben. «Pakken» var 2x3 meter, 70cm høy og veide over to tonn. De klarte ikke finne den. Den var forsvunnet

Har prøvd å ringe de, men det er alltid lang kø på tlf, venter i evighet uten svar 🥺 Har alltid vært fornøyd med de, inntil nå. Skjønner ingenting.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har prøvd å ringe de, men det er alltid lang kø på tlf, venter i evighet uten svar 🥺 Har alltid vært fornøyd med de, inntil nå. Skjønner ingenting.

Det er klart de har lang kø. Da kan de ta noen få telefoner og så si «alle er fornøyde». Men prøv å ringe og tast for at du er kunde. Det tar kortere tid. Når du kommer gjennom, så lat som at du tastet feil

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er klart de har lang kø. Da kan de ta noen få telefoner og så si «alle er fornøyde». Men prøv å ringe og tast for at du er kunde. Det tar kortere tid. Når du kommer gjennom, så lat som at du tastet feil

Jeg har trykket for at jeg er kunde, hjelper ikke. Har også forsøkt chat’en, ingenting der heller.

Det hender de holder på sånn, har opplevd det engang jeg også. Men det er ikke alltid det er postnord som har skylden, noen ganger er det de som mottar som sender tilbake istedenfor å ta varen inn.

Jeg bestilte noe på black friday i fjor, den ble sendt fra Oslo til Kristiansand, der ble den sendt videre til butikken jeg skulle hente den. Men derfra ble den sendt direkte tilbake til Kristiansand med samme bil, de tok den ikke imot i butikken.

Jeg gikk til butikken og spurte hva som hadde skjedd når jeg så på sporingen at den var gått rett tilbake. Neeeeei, den var nok dårlig merket sa hun, men den kom nok tilbake siden det var sporing på den....

Den lå i Kristiansand i flere dager før den igjen ble sendt til butikken og jeg fikk hentemelding. Pakken var ikke dårlig merket i det hele tatt, sto klart og tydelig på den hvem som skulle ha den og adressen min.

Tok en uke ekstra å få den da.

Anonymkode: 558fd...678

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...