Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 (endret) Dere som reiser med kollektiv vet hvem jeg snakker om: Menn som gjerne skrever over 2 seter. Heretter skal jeg begynne å glo uforskammet mye på midt mellom bena på de og rynke på nesen! Vil det utlevere seg på den måten så må de tåle konsekvensene. La oss jenter samles om denne ene viktige tingen i hverdagen i stede for å gå løs på hverandre! Noen bedre forslag til å stoppe skreverne? 😉 Anonymkode: 7ab17...9bf Endret 16. januar 2023 av Admin Ryddet for bilde med opphavsrett. Admin
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 Om de sitter med skrivende ben gjør jo ikke noe så lenge de ikke tar opp plassen for andre. Gjør de det går det an å spørre pent om de kan gi deg litt mer plass, på samme vis som når noen harxsatt vesken på setet ved siden av der de sitter. Anonymkode: ee19d...2b4
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 Hi, finn deg en hobby. Du skjønner heller ikke menns anatomi. Anonymkode: 59584...c8f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Skrevet 16. januar 2023 Velkommen etter. Det er allerede funnet en løsning på det. Anonymkode: 46627...0eb
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Skrevet 16. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hi, finn deg en hobby. Du skjønner heller ikke menns anatomi. Anonymkode: 59584...c8f Jeg vet at de ikke trenger større plass enn andre..... I så fall er det merkelig at de over hode klarer å kjøre bil 😂. Så bredt som noen sitter så ville de måtte ha den ene pedalen på passasjeren side. Anonymkode: 7ab17...9bf
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #6 Skrevet 16. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet at de ikke trenger større plass enn andre..... I så fall er det merkelig at de over hode klarer å kjøre bil 😂. Så bredt som noen sitter så ville de måtte ha den ene pedalen på passasjeren side. Anonymkode: 7ab17...9bf Det blir vel ikke annerledes enn at det for mange kvinner er greit med bh når man må, men også deilig å la puppene dingle løse når man kan? Det er ikke mye pent med pupper dinglende fritt under t-skjorta, likevel er det mange som går sånn Anonymkode: 408e4...db3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #7 Skrevet 16. januar 2023 "Er dette setet ledig?" har så langt fungert for meg... har tilgode å høre nei eller får negative kommentarer. Som regel får jeg høre "ja, selvfølgelig", og ofte også "beklager, ja, selvfølgelig". Hvorfor er dette så vanskelig for deg, HI? Hvorfor er det så vanskelig for deg å spørre eller be om å få sitte på et ledig sete? Anonymkode: 0932a...214
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #8 Skrevet 16. januar 2023 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): "Er dette setet ledig?" har så langt fungert for meg... har tilgode å høre nei eller får negative kommentarer. Som regel får jeg høre "ja, selvfølgelig", og ofte også "beklager, ja, selvfølgelig". Hvorfor er dette så vanskelig for deg, HI? Hvorfor er det så vanskelig for deg å spørre eller be om å få sitte på et ledig sete? Anonymkode: 0932a...214 Det burde jo være unødvendig å be voksne mennesker holde beina samlet så andre kan få plass, eller å spørre om det virkelig er slik at veska deres har kjøpt egen bussbillett. Det er irriterende med mennesker som ikke kan oppføre seg i offentligheten. Anonymkode: ad99f...b04
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #9 Skrevet 16. januar 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det burde jo være unødvendig å be voksne mennesker holde beina samlet så andre kan få plass, eller å spørre om det virkelig er slik at veska deres har kjøpt egen bussbillett. Det er irriterende med mennesker som ikke kan oppføre seg i offentligheten. Anonymkode: ad99f...b04 Det er likevel et minimalt problem. Man kommer langt med enkel og positiv kommunikasjon. Man trenger ikke be menn samle beina, man kan bare på en høflig måte gjøre det klart at man vil sitte på nabosetet. Menn flest er såpass oppegående at de da samler beina og gir plass. At de kan spre beina når de slapper av og sitter alene der, det skader ingen. Man trenger heller ikke spørre om noens veske har kjøpt bussbillett, det er nok å spørre om setet er ledig og/eller si at du trenger å sitte. Jeg vet om personer med angst som gjerne setter ting i nabosetet for å slippe å ha noen ved siden av seg. Jeg synes det er greit at noen da velger andre ledige seter først, for de bruker jo som regel å flytte tingene sine om man spør pent. Anonymkode: 0932a...214
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #10 Skrevet 16. januar 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det er likevel et minimalt problem. Man kommer langt med enkel og positiv kommunikasjon. Man trenger ikke be menn samle beina, man kan bare på en høflig måte gjøre det klart at man vil sitte på nabosetet. Menn flest er såpass oppegående at de da samler beina og gir plass. At de kan spre beina når de slapper av og sitter alene der, det skader ingen. Man trenger heller ikke spørre om noens veske har kjøpt bussbillett, det er nok å spørre om setet er ledig og/eller si at du trenger å sitte. Jeg vet om personer med angst som gjerne setter ting i nabosetet for å slippe å ha noen ved siden av seg. Jeg synes det er greit at noen da velger andre ledige seter først, for de bruker jo som regel å flytte tingene sine om man spør pent. Anonymkode: 0932a...214 Menn som manspreader har tydelig ikke angst. Anonymkode: 46627...0eb
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #11 Skrevet 16. januar 2023 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Det er likevel et minimalt problem. Man kommer langt med enkel og positiv kommunikasjon. Man trenger ikke be menn samle beina, man kan bare på en høflig måte gjøre det klart at man vil sitte på nabosetet. Menn flest er såpass oppegående at de da samler beina og gir plass. At de kan spre beina når de slapper av og sitter alene der, det skader ingen. Man trenger heller ikke spørre om noens veske har kjøpt bussbillett, det er nok å spørre om setet er ledig og/eller si at du trenger å sitte. Jeg vet om personer med angst som gjerne setter ting i nabosetet for å slippe å ha noen ved siden av seg. Jeg synes det er greit at noen da velger andre ledige seter først, for de bruker jo som regel å flytte tingene sine om man spør pent. Anonymkode: 0932a...214 I den store sammenhengen er det et lite problem, som det meste blir om man skal sammenligne med krig i Ukraina, hungersnød eller klimakrise. Det endrer ikke det faktum at man er sosialt tilbakestående og generelt usivilisert hvis man sitter og skræver med beina og reserverer eget sete til veska si hvis man sitter på en buss med få ledige seter. Angst eller ikke. Anonymkode: ad99f...b04
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #12 Skrevet 16. januar 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hi, finn deg en hobby. Du skjønner heller ikke menns anatomi. Anonymkode: 59584...c8f Haha. Seriøst? Har menns anatomi endret seg mye på 100 år? Se på bilder av menn opp igjennom historien. De satt ikke slik som menn gjør i dag. Tror de skryter på seg stort utstyr men de ser bare latterlige ut. Og hvis utstyret er så stort at de må ha et ekstra sete for å få plass til det så burde de gå til legen. Anonymkode: 5ff17...1d5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #13 Skrevet 16. januar 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hi, finn deg en hobby. Du skjønner heller ikke menns anatomi. Anonymkode: 59584...c8f Kan menn sykle? Hvis ja, så kan de også samle låra på bussen. Anonymkode: 66ada...17e
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #14 Skrevet 16. januar 2023 Skrevere er faktisk sinnsykt irriterende og jo, de kommer over på min plass. Særlig på fly. Men jeg sier fra. Folk uten folkeskikk fortjener å høre det Anonymkode: f18ed...b3e
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #15 Skrevet 16. januar 2023 Jeg dytter beina tilbake med mitt bein. Skal de skreve sånn så får de tåle at jeg gjør det også. Funker 9/10 ganger, de drar fort til seg beina, og så kan vi begge sitte normalt. Anonymkode: bc720...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå