Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Jeg blir så forbanna når jeg leser sånne ting. Hærverk er aldri ok, men jeg synes det er spesielt trist når sånne ting som dette skjer. Totalt uten mål og mening, antageligvis. I nærheten av der jeg bor, er det ikke lenge siden det ble gjort veldig ødeleggende hærverk på noe som privatpersoner har brukt masse penger og tid på å lage til glede for mange andre som helt gratis kunne nyte "anlegget" som det var brukt mange timer og ganske mange kroner på å lage. Heldigvis ble den (de) som hadde gjort det tatt fordi de ikke var smarte nok til å ikke skryte av det til noen de nok trodde at kom til å bli så imponerte, men som ikke ble det. Får virkelig håpe at de som har gjort dette blir tatt og gjerne hengt på en staur uten for Rådhuset til spott og spe. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jlLM9z/livsverket-til-eldfinn-69-vandalisert-tristhet-og-motloeshet Anonymkode: 1ee9f...e10
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 Synd at noen ikke klarer å la ting være i fred: Anonymkode: fe2a4...2e8
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 Det er noen veldig forskrudde mennesker der ute. Helt uten perspektiv og omtanke. Det er de samme som velter gravstøtter. Anonymkode: 67c46...17d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå