Gå til innhold

1361 kr igjen til lønn 1 feb.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må bare planlegge matinnkjøpene godt, billige middager og bruk det du kan fra fryser og skap.

Du skriver ikke noe om hvor mange dere er, og hvor mye mat dere har i huset fra før, men det er altså planleggingen som er nøkkelen her tror jeg. 

Anonymkode: 3521f...b2f

Annonse

Det kommer helt an på hvor mange er dere? Og hva har dere i fryser og skap?

Her så er det full fryser, fult kjøleskap og fulle skap, da går det jo fint, da spiser man det man har, og supplerer litt. 

Anonymkode: efa99...826

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Det er jo ikke lite!

Anonymkode: d9213...424

Vel....for meg ville det vært katastrofalt lite. Her måtte jeg mest sannsynlig brukt av buffer- eller sparekonto. Evt kredittkort, men selvsagt betalt straks lønna kom. 

Anonymkode: 6a0b8...67b

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Det er jo ikke lite!

Anonymkode: d9213...424

Vi hadde ikke overlevd. To voksne og fire tenåringer, én med cøliaki som må ha spesialmat, så det hadde faktisk vært altfor lite penger for oss, men om man er alene og har litt liggende i fryser, skap osv går det sikkert fint.

Anonymkode: 4c55d...541

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Disponere de best mulig. 

Anonymkode: 66042...a06

Ehhh, hvorfor ikke komme med skikkelig info hvis du vil ha nyttige råd, er det bare til mat, hvor mange osv?  jeg gidder ikke å sitte her å gjette meg frem til hva du mener.

Anonymkode: 3ff06...96c

Annonse

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Ehhh, hvorfor ikke komme med skikkelig info hvis du vil ha nyttige råd, er det bare til mat, hvor mange osv?  jeg gidder ikke å sitte her å gjette meg frem til hva du mener.

Vi et to personer. Det er til mat og underholdning, men det blir det ikke så mye av.  Har noe mat i kjøleskapet og fryseren, men ikke veldig mye, 

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Vi et to personer. Det er til mat og underholdning, men det blir det ikke så mye av.  Har noe mat i kjøleskapet og fryseren, men ikke veldig mye, 

Da prioriteres mat. Underholdning får vente

Anonymkode: e5b4b...a52

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det burde ikke være noe problem i det hele tatt. Underholdning kuttes selvfølgelig. Så da er det ca 550 kr uka i mat. Da lager du deg en liste over all mat du har hjemme, så du har helt oversikt. Så spiser dere ut i fra det først, og fyller på med andre ting etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...