Gå til innhold

Bytur og drikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lyst til det. Bare slå ut håret og ha det gøy. Flykte fra livet litt. 

Anonymkode: c3884...20a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov. Men ikke tenk flukt. Tenk berikelse 

Anonymkode: 07a59...302

Skrevet

Javel. Trist 

Anonymkode: 5f408...bdc

Skrevet

Javel?

Anonymkode: 94c51...7eb

Skrevet

Har du kontaktet venninnen din for å finne på noe annet enn å spise mat ute når dere skal møtes?

Anonymkode: 6c452...e7c

Skrevet

Hva er deres flukt fra hverdagen? Eller trenger dere ikke det? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Har du kontaktet venninnen din for å finne på noe annet enn å spise mat ute når dere skal møtes?

Nei, har ikke det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, har ikke det. 

Hvorfor ikke?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke?

Vet ikke. Ingen god grunn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Nei, har ikke det. 

Det du gjør nå er bare å psyke deg selv ned, fordi du vet at du bør gjøre det. Så feiger du ut, og så bruker du penger du ikke har til å spise ute, og så kan du fortsette å rakke ned på deg selv fordi du sabotterer ferien du og sønnen din skulle ha. Og så kommer du til å fortsette å sabottere deg selv.

ELLER - du kan vise din venninne tillit, fortelle henne at nå er det trangt, du kan ikke spise ute, men vil veldig gjerne møte henne likevel, og foreslå å spise hos deg eller gjøre noe av alt det andre du har fått forslag på.

I denne tråden bruker du bare tankeflukt for å slippe å ta tak i det med venninnen din. Og tankeflukten din er til å drikke alkohol, som du vet ikke hjelper heller.

Ring henne i morgen. Hva ville du ønsket hun gjorde om situasjonen var motsatt, at det var hun som var i din situasjon?

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg liker hverdagene mine. Jeg flykter ikke fra dem. Men jeg gjør masse som gir meg glede.

Skrevet

Skal du drikke går det av penger du heller kan spare til ferien. Det vil du ikke. 

Send melding til venninnen din i morgen og spør om dere kan treffes snart. Vær åpen mot henne, det kan du kun vinne på. 

Anonymkode: ec3da...ac1

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Å gå på standup show! Da slapper jeg 110 % av. Eller å se en god film og drikke en cola,etter barnet er lagt seg.

Anonymkode: 20f17...0c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Det du gjør nå er bare å psyke deg selv ned, fordi du vet at du bør gjøre det. Så feiger du ut, og så bruker du penger du ikke har til å spise ute, og så kan du fortsette å rakke ned på deg selv fordi du sabotterer ferien du og sønnen din skulle ha. Og så kommer du til å fortsette å sabottere deg selv.

ELLER - du kan vise din venninne tillit, fortelle henne at nå er det trangt, du kan ikke spise ute, men vil veldig gjerne møte henne likevel, og foreslå å spise hos deg eller gjøre noe av alt det andre du har fått forslag på.

I denne tråden bruker du bare tankeflukt for å slippe å ta tak i det med venninnen din. Og tankeflukten din er til å drikke alkohol, som du vet ikke hjelper heller.

Ring henne i morgen. Hva ville du ønsket hun gjorde om situasjonen var motsatt, at det var hun som var i din situasjon?

Du har rett og det er flukt og drøm. Ikke har jeg hatt det noe kjekt på byen de siste gangene. Kanskje jeg skal gi henne en lyd og høre om å møtes. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Skal du drikke går det av penger du heller kan spare til ferien. Det vil du ikke. 

Send melding til venninnen din i morgen og spør om dere kan treffes snart. Vær åpen mot henne, det kan du kun vinne på. 

Anonymkode: ec3da...ac1

Skal velge å spare og slanke meg ihvertfall 10 kg. Skal gi henne en lyd. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Jeg liker hverdagene mine. Jeg flykter ikke fra dem. Men jeg gjør masse som gir meg glede.

Så bra å høre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Å gå på standup show! Da slapper jeg 110 % av. Eller å se en god film og drikke en cola,etter barnet er lagt seg.

Anonymkode: 20f17...0c7

Så kjekt da. Standup er gøy. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Poenget må vel være å skape seg en hverdag man ikke trenger å flykte fra.

Anonymkode: efd8e...9db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...