Gå til innhold

Forbanna godtegris av en mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Det var en sjokolade…. Hallo. Det er SÆRT 

Anonymkode: 7535a...af3

En gave. Konfekt fra venner. Ikke en troika.

Anonymkode: 3c658...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hehe, virker litt rart å bli så sint over at noen har spist sjokoladen din. Selvfølgelig litt kjedelig og til og med irriterende- men hadde ikke blitt sint som i sinna. Men kan hende du overdriver når du skriver her🤔

Anonymkode: def30...59f

Det er ikke en melkesjokolade han har tatt, men eksklusiv konfekt som hi har fått i gave og i tillegg bedt om at han ikke tok. Jeg hadde blitt virkelig sinna sint, jo. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jøss hadde ikke brydd meg. Mindre kalorier på meg da;)

Anonymkode: 1d83d...d7a

Kaloriinntaket mitt styrer jeg selv, jeg trenger ikke mannen til å passe på det. 

Anonymkode: d2a58...84b

Skrevet

Nei det var en sjokolade 

Nei. Det er om og om igjen en mann som tar det HI har bedr om at skal få ligge i fred.

Min mann kan også finne på å spise godteri som ligger i skapet, men aldri det jeg har eksplisitt sagt at skal ligge i fred.

Her er det ofte baking av kaker til arrangement til barnas fritidsaktiviteter (til salg i kiosk). Jeg handler på tilbud for å få det billigst mulig. Det er jeg som baker og jeg må gjøre det etter en hektisk dag på jobb og kjøring til aktiviteter. Hadde blitt forbannet om jeg da hver gang måtte på butikken for å handle i tillegg fordi mannen hadde spist opp ingrediensene jeg trengte.

Hadde han spist gaven jeg hadde fått av noen som jeg ettertrykkelig hadde bedt om at skulle få ligge i fred hadde jeg blitt lynende forbannet.

Anonymkode: 52714...f1f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Det er om og om igjen en mann som tar det HI har bedr om at skal få ligge i fred.

Min mann kan også finne på å spise godteri som ligger i skapet, men aldri det jeg har eksplisitt sagt at skal ligge i fred.

Her er det ofte baking av kaker til arrangement til barnas fritidsaktiviteter (til salg i kiosk). Jeg handler på tilbud for å få det billigst mulig. Det er jeg som baker og jeg må gjøre det etter en hektisk dag på jobb og kjøring til aktiviteter. Hadde blitt forbannet om jeg da hver gang måtte på butikken for å handle i tillegg fordi mannen hadde spist opp ingrediensene jeg trengte.

Hadde han spist gaven jeg hadde fått av noen som jeg ettertrykkelig hadde bedt om at skulle få ligge i fred hadde jeg blitt lynende forbannet.

Det går an å si man er sint men å vise det er skikkelig unødvendig. Det gjør man ikke hvis man er voksen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Det går an å si man er sint men å vise det er skikkelig unødvendig. Det gjør man ikke hvis man er voksen. 

Du er da søt da, lille trollemor. Nesten provoserende dette, men du kan bedre hvis du går inn for det!

Anonymkode: efa4c...a5d

Skrevet

Skal man aldri vise at man er sint? Den var ny for meg. Man skal selvfølgelig oppføre seg innafor det som er akseptabelt når man er sint, men man kan absolutt vise det.

Hvilke andre følelser skal man brenne inne med i følge deg?

Skrevet

Jeg tenker at dere helt sikkert har flere problemer enn at han spiste konfekten din, men jeg svarte nå bare ut i fra mitt pespektiv som har verdens snilleste og godeste mann- jeg kan ikke skjønne at man kan bli sint av noe sånt.                         Men det er klart at hvis han er en dust på andre områder så er det klart man kan bli sint av en bagatell fordi det er dråpen som får begeret til å renne over.

Skrevet

Du er da søt da, lille trollemor. Nesten provoserende dette, men du kan bedre hvis du går inn for det!

Jøss

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Skal man aldri vise at man er sint? Den var ny for meg. Man skal selvfølgelig oppføre seg innafor det som er akseptabelt når man er sint, men man kan absolutt vise det.

Hvilke andre følelser skal man brenne inne med i følge deg?

Nei det går an å si fra.. men hallo. Være forbanna for det er smålig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Har voksne folk ingen følelser?
Håper du ikke f eks har sex... det må være kjedelig hvis du ikke kan uttrykke følelser underveis.

Anonymkode: 90065...83a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei det går an å si fra.. men hallo. Være forbanna for det er smålig. 

Å ikke unne sin egen kone å få ha en julegave å glede seg over, det er smålig det.

Skrevet

Eksklusiv konfekt? Hundrelapp på Meny.

Anonymkode: 39ddd...c9c

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.1.2023 den 21.53):

Jeg tenker at dere helt sikkert har flere problemer enn at han spiste konfekten din, men jeg svarte nå bare ut i fra mitt pespektiv som har verdens snilleste og godeste mann- jeg kan ikke skjønne at man kan bli sint av noe sånt.                         Men det er klart at hvis han er en dust på andre områder så er det klart man kan bli sint av en bagatell fordi det er dråpen som får begeret til å renne over.

Det er jo ikke en bagatell å bryte en annens tillit. Det er aldri en bagatell.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.1.2023 den 14.23):

Ro deg ned selv. Både hissig og manglende moral? Sjarmklump, du.

Hissig? Er definitivt ikkr jeg som er hiddig utfra innleggene ;)

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.1.2023 den 14.44):

Er ikke du kasta ut av forumet ENDA?!?

Anonymkode: 8543f...9a4

Hvorfor skal jeg bli kastet ut mener du? For å skrive nei det var en sjokolade og herregud ro deg ned? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor skal jeg bli kastet ut mener du? For å skrive nei det var en sjokolade og herregud ro deg ned? 

Tenk og bli sint for en sjokolade…. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tenk å skjønne så lite…

Skrevet

Det handler ikke om sjokolade, det burde du skjønne hvis du har lest tråden. Respekt for andre sine eiendeler er viktig.  Ville du likt at noen drakk opp brusen/vinen/ølen/juicen du gang på gang har gitt beskjed om at ikke skal røres? Det er ikke så nøye, det kan du bare kjøpe inn igjen. 

Anonymkode: e61cb...4ff

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.1.2023 den 21.53):

Jeg har verdens snilleste mann, og han hadde IKKE gått og spist noe han visste var MIN sjokolade. Han hadde ikke spurt heller, for hadde ikke villet at jeg skulle føle at jeg måtte gi han av den. :) Han er ganske flink til å motsto fristelser da. Har han bestemt seg for noe (for eksempel «jeg skal ikke spise andres godteri») så står han for det. Han er til å stole på 

Anonymkode: 02223...8f5

Skrevet
6 hours ago, Anonym bruker said:

Tenk å skjønne så lite…

skulle nesten tror han hadde drept noen

Anonymkode: 1665b...14f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

skulle nesten tror han hadde drept noen

Anonymkode: 1665b...14f

Nei, det er det ingen som tror 🙄

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det handler ikke om sjokolade, det burde du skjønne hvis du har lest tråden. Respekt for andre sine eiendeler er viktig.  Ville du likt at noen drakk opp brusen/vinen/ølen/juicen du gang på gang har gitt beskjed om at ikke skal røres? Det er ikke så nøye, det kan du bare kjøpe inn igjen. 

Anonymkode: e61cb...4ff

Ja det hadde ikke gjort noe, ærlig talt. Voksne mennesker som blir blir sint for dette…. Flaut! Det finnes de som har Als, har kreft og lider økonomisk nød. De er det synd på. Men en sjokolade? Alvorlig talt! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja det hadde ikke gjort noe, ærlig talt. Voksne mennesker som blir blir sint for dette…. Flaut! Det finnes de som har Als, har kreft og lider økonomisk nød. De er det synd på. Men en sjokolade? Alvorlig talt! 

Med den logikken du viser til her så kan man aldri reagere på noe. Noen eller noe har det eller er mer alvorlig. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (7 minutter siden):

Med den logikken du viser til her så kan man aldri reagere på noe. Noen eller noe har det eller er mer alvorlig. 

Mamma adhd det var bare en sjokolade. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Mamma adhd det var bare en sjokolade. 

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...