Gå til innhold

Hurra! I morgen er jeg gjeldsfri!!

Anbefalte innlegg

Betalte inn siste avdrag på fredag. I morgen er jeg gjeldsfri og omsider eier av mitt eget hus😊🎉🎉 

Det er så ufattelig deilig! Masse ekstra penger til overs hver måned! 
Flere som har nedbetalt og slipper stress med renteøkning? 

Anonymkode: 39d1e...c21

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437329-hurra-i-morgen-er-jeg-gjeldsfri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har mye igjen, ferdig rett før pensjonsalder....... Men vi har valgt det selv, så ikke synd på oss. 

Bor i Oslo, her er der som kjent dyrt. Vi vurderer å ta ut noen av boligverdiene ved å kjøpe noe mindre som pensjonister.

Anonymkode: 7ad19...148

Annonse

Noen hundretusen igjen. Mellom 40-50 år gammel.

Men er det så interessant å vite hvem som er gjeldsfri uten å vite hva den verdien på hva den eier? Den som bor på hybel er vel gjeldsfri (kanskje)….

Anonymkode: 576c9...e3e

Annonse

En liten risiko er at man etter gjeldsfrihet venner seg til høyt forbruk som kan bli vanskelig å venne seg av med som pensjonist når inntekten som regel går kraftig ned. 

Nedbetaling av boliglån er sparing, så jeg ville etter gjeldsfrihet vurdert å fortsette å spare på en annen måte.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

En liten risiko er at man etter gjeldsfrihet venner seg til høyt forbruk som kan bli vanskelig å venne seg av med som pensjonist når inntekten som regel går kraftig ned. 

Nedbetaling av boliglån er sparing, så jeg ville etter gjeldsfrihet vurdert å fortsette å spare på en annen måte.

Helt klart viktig poeng. Jeg har allerede privat pensjonsparing og skal øke innskuddet nå. Har i tillegg pensjon i Statens Pensjonskasse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Helt klart viktig poeng. Jeg har allerede privat pensjonsparing og skal øke innskuddet nå. Har i tillegg pensjon i Statens Pensjonskasse

Høres lurt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...