Gå til innhold

Hurra! I morgen er jeg gjeldsfri!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betalte inn siste avdrag på fredag. I morgen er jeg gjeldsfri og omsider eier av mitt eget hus😊🎉🎉 

Det er så ufattelig deilig! Masse ekstra penger til overs hver måned! 
Flere som har nedbetalt og slipper stress med renteøkning? 

Anonymkode: 39d1e...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! 🥳👊

Sikkert deilig følelse ☺️Vi har lang vei å gå enda😏Me renten er fast iallefall tre år til, så litt deilig, senere? Vi får se :)

Anonymkode: bb909...773

Skrevet

Gratulerer! Så moro! 😊

Anonymkode: 2389a...d81

Skrevet

Gratulerer! 

Anonymkode: 6c294...37c

Skrevet

Gratulerer 🥳 God følelse. Kan jeg spørre hvor gammel du er? 
Nei, langt i fra her. Ikke før 64 år. 

Anonymkode: feeb6...f67

Skrevet

Vi har mye igjen, ferdig rett før pensjonsalder....... Men vi har valgt det selv, så ikke synd på oss. 

Bor i Oslo, her er der som kjent dyrt. Vi vurderer å ta ut noen av boligverdiene ved å kjøpe noe mindre som pensjonister.

Anonymkode: 7ad19...148

Skrevet

Å, så herlig -gratulerer! Må være en deilig følelse 🙏 har langt igjen, 4 mill i gjeld på hus, men kanskje en vakker dag er det oss slipper å være slave av banken! 

Anonymkode: 60867...cd3

Skrevet

Gratulerer 🥳 

Håpet er at jeg kan si det samme i løpet av 40-årene, ble litt lengre inn i fremtiden etter en skikkelig boligsmell i fjor. 

Anonymkode: c32bd...13f

Skrevet

Grattis! 🤩Har bare 300 tusen igjen, men de blir nedbetalt pga arv om én mnd. Deilig å være gjeldsfri før jeg blir 40. Er ufør, så det blir godt med de ekstra kr i mnd. 

Anonymkode: b9b9d...d45

Skrevet

Grattis! Vi ble gjeldsfrie i desember. Januarlønnen er første lønn uten avdrag og renter.

Anonymkode: 302a0...2aa

Skrevet

Gøy at vi er flere som er gjeldsfrie :) 

Til spørsmål om alder: Jeg er 37 år

Skrevet

Noen hundretusen igjen. Mellom 40-50 år gammel.

Men er det så interessant å vite hvem som er gjeldsfri uten å vite hva den verdien på hva den eier? Den som bor på hybel er vel gjeldsfri (kanskje)….

Anonymkode: 576c9...e3e

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Gøy at vi er flere som er gjeldsfrie :) 

Til spørsmål om alder: Jeg er 37 år

Så deilig å være gjeldfri så tidlig 😊

Anonymkode: feeb6...f67

Skrevet

En liten risiko er at man etter gjeldsfrihet venner seg til høyt forbruk som kan bli vanskelig å venne seg av med som pensjonist når inntekten som regel går kraftig ned. 

Nedbetaling av boliglån er sparing, så jeg ville etter gjeldsfrihet vurdert å fortsette å spare på en annen måte.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

En liten risiko er at man etter gjeldsfrihet venner seg til høyt forbruk som kan bli vanskelig å venne seg av med som pensjonist når inntekten som regel går kraftig ned. 

Nedbetaling av boliglån er sparing, så jeg ville etter gjeldsfrihet vurdert å fortsette å spare på en annen måte.

Helt klart viktig poeng. Jeg har allerede privat pensjonsparing og skal øke innskuddet nå. Har i tillegg pensjon i Statens Pensjonskasse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Helt klart viktig poeng. Jeg har allerede privat pensjonsparing og skal øke innskuddet nå. Har i tillegg pensjon i Statens Pensjonskasse

Høres lurt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...