Gå til innhold

Mye styr ved avtaler med venninne

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg svarer henne. Kanskje det som er dumt. 

Anonymkode: 3cd57...9ea

Kanskje det holder henne gående? Foreslår en standardrespons som lyder «det kan vi avgjøre når vi møtes.»

Anonymkode: 24d35...47c

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Godt å se at man bare dytter vekk så kalte venninner om de ikke er perfekt. Bare trist og provoserende å lese. Håper dere er perfekt selv da!  

Anonymkode: 98f04...96f

Å være «perfekt» er ikke mulig. Men man KAN faktisk være en god eller en dårlig match. Hvorfor skal man klamre seg fast i en dårlig match? Ville du ha anbefalt noen å gjøre det dersom det gjaldt en kjæreste i stedet for en venninne? 

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Syns du er en dårligere venn enn henne. Hun virker ensom og usikker.

Når hun sier at hun er klar, er det fordi hun gleder seg til du kommer. At du blir sur pga det... Og vil kutte henne ut for så lite.. Skuffende. 

Du kan gjøre noe med det. Du kan være rolig, ikke ta det så til deg, bare fortsett å si at du kommer kl 17,og at du gleder deg. Såpass orker du. 

De eksemplene du kommer med, som er så fryktelige irriterende for deg, er helt vanlige spørsmål. Ikke ta det nær av det. 

Anonymkode: a35cb...c42

Er det HIs skyld om hun er ensom og usikker? Hva med å gjøre seg selv til et litt mer attraktivt turistmål da? I stedet for å bli gnålete? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Å være «perfekt» er ikke mulig. Men man KAN faktisk være en god eller en dårlig match. Hvorfor skal man klamre seg fast i en dårlig match? Ville du ha anbefalt noen å gjøre det dersom det gjaldt en kjæreste i stedet for en venninne? 

Men er det sånn at man skal kaste folk vekk for hver minste ting? Dette må da kunne snakkes om. Ser ikke selv at dette er noe jeg ville droppet noen på grunn av. Men det er meg. 

Anonymkode: 98f04...96f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...