Gå til innhold

Hvordan blir sommeren 2023?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

sug lut skrev (24 minutter siden):

Sommeren blir super. Enhver sommer er super. Det er jo sommer.

I utgangspunktet enig med deg. Men sist sommer var det seks dager hvor man kunne nyte sola med lite klær. Jeg var syk alle dagene. Resten gikk bort i regn og/eller kaldt.

Men kommende sommer, den skal bli super - for jeg har bestilt en veldig god sommer i Norge, varmt nok vær til å få masse sol på hele kroppen, i mange, mange uker.

Anonymkode: cb2e3...e31

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

I utgangspunktet enig med deg. Men sist sommer var det seks dager hvor man kunne nyte sola med lite klær. Jeg var syk alle dagene. Resten gikk bort i regn og/eller kaldt.

Men kommende sommer, den skal bli super - for jeg har bestilt en veldig god sommer i Norge, varmt nok vær til å få masse sol på hele kroppen, i mange, mange uker.

Vær bekymrer meg aldri.

sug lut skrev (1 minutt siden):

Vær bekymrer meg aldri.

Så heldig du er som ikke blir værsyk! Det blir jeg, skikkelig også, så veldig at jeg en høst for en del år siden ble sykemeldt med depresjon på høsten etter en uvanlig regntung sommer. Nå "må" jeg ganske enkelt oppsøke sol og varme om sommeren hvis jeg skal få både en fin sommer og fin høst.

Anonymkode: 39329...185

sug lut skrev (13 minutter siden):

Ja. Hilsen Gud.

Kjære Gud! Kan jeg få be om en ting? Jeg har vært flink pike i mange år, selv om jeg har drevet litt med hor, stjålet et par ting og glemt at hviledagen skal holdes hellig. Jeg lurer på om du har muligheten til å gi meg litt mer hår, helst på hodet men jeg tar det jeg får!

Annonse

Kira skrev (18 minutter siden):

Kjære Gud! Kan jeg få be om en ting? Jeg har vært flink pike i mange år, selv om jeg har drevet litt med hor, stjålet et par ting og glemt at hviledagen skal holdes hellig. Jeg lurer på om du har muligheten til å gi meg litt mer hår, helst på hodet men jeg tar det jeg får!

Du kan få hake, overleppe og bryst. Det er standardpakke for dere som er på vei mot Alders Hvile. Er det av interesse?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tenkte egentlig på været 🫣 Hvordan blir været? Blir det brukbart?

HI

Anonymkode: 2b416...44b

Står på Yr at det skal bli 31+ 7. juli til 15. juli. 

Utenom det blir det snøvær. Og ja, det gjelder hele Norge.  

Anonymkode: b50ba...22c

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenkte egentlig på været 🫣 Hvordan blir været? Blir det brukbart?

HI

Anonymkode: 2b416...44b

Tenker du helt seriøst at noen kan svare på det?

Vi skal være fire uker i Spania og Frankrike. Der er det nok sol og varmt. Tenker du på Norge er det mer usikkert. 

Anonymkode: 7a815...f72

sug lut skrev (5 timer siden):

Vær bekymrer meg aldri.

Normalt ikke meg heller. Men når det regnet så å si hele sommeren, og man ikke har hatt sol på kroppen overhodet på halvannet år nå, og heller ikke har mulighet til å reise til sørligere strøk, da kjenner jeg at jeg kan bli litt gretten om jeg ikke får nok sol på kroppen til sommeren ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...