Anonym bruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Skal prøve å gjøre det litt kortfattet. Møttes for 5 måneder siden. Han er for det første 13 år eldre enn meg og jeg vil ikke kategorisere ham som kjekk. Han er lavere enn meg, litt "gubbeutseende", har mye eldre barn enn jeg har, og er generelt ikke en type jeg tidligere har falt for. Må innrømme at det som gjorde at jeg gav det en sjanse helt i starten var jobben hans. Veldig teit, jeg er klar over det, men han har et typisk prestisjeyrke som har rykte på seg til å få kvinner til å få stjerner i øynene. Hvor reelt og utbredt det faktisk er(og attpåtil i 2023) vet jeg ikke, men det gjorde meg interessert. Kan ikke påstå noe annet. Så ble vi kjent etter hvert da og han er veldig trivelig som person, ganske morsom, litt stiv i enkelte sosiale situasjoner kanskje men aldri frekk eller ufin på noen måte. Sexen er også bra. Bedre enn mange av mine tidligere erfaringer. Har hendt flere ganger at jeg utvikler en relasjon med en mann jeg finner veldig kjekk og attraktiv men som jeg blir litt sånn "ugh" med i senga, så det ender med sex-delen og sjelden noe forspill eller kyssing fordi jeg rett og slett ikke har lyst. Men det gikk overraskende bra i dette tilfellet. Jeg har nok ikke verdens beste sexdrift i utgangspunktet men her må jeg si meg fornøyd og si det gir mersmak. Opplever også at jeg noen ganger gleder meg og kjenner det kribler, om vi har avtalt å møtes. Ikke alltid, men det hender rett som det er. Men jeg vet ikke. Føler at jeg kanskje ikke liker han av de rette grunnene? Og jeg har jo ikke lyst til å være med noen fordi de har den og den jobben. Kan forresten nevne en hendelse fra før jul. Jeg skulle gå fra jobb og skulle egentlig ut og spise med søsteren min så jeg hadde med en litt pyntet kortermet topp(ikke utringet men den viste hals og nakke og det øverste av brystområdet? om det gir mening. Ingen kløft eller pupp i sikte da) Middagen ble avlyst i siste liten og jeg ble samtidig bedt om å gi en kort beskjed til en jobbrelatert kontakt. Så jeg tenkte jeg burde ta på meg noe annet der og da ettersom vi skulle prate over fire øyne. Tok på meg en kjedelig plain genser. Endte meg at jeg og datet min avtalte å møtes spontant like etter det. Men jeg skiftet aldri tilbake til den pene toppen. Jeg gav kanskje litt faen? Vet ikke? Tyder dette på at jeg ikke er så engasjert? Veldig liten hendelse som selvsagt ikke kan si så mye, men jeg problemet er faktisk at jeg ikke vet selv. Så jeg prøver å grave og analysere oppførselen min, men jeg blir ikke klok. Anonymkode: b3ceb...96d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 Du høres ikke veldig interessert ut i ham, synes jeg. Men det kan jo utvikle seg. Det eneste du sier om ham som person er at han er trivelig og ganske morsom. Hvordan liker du ham? Er du interessert i ham? Eller er det mer status, prestisje og oppmerksomhet du liker? Spør ikke for å kritisere, men tror du må slutte å være så opptatt av alt rundt, og se på det som er viktig. Liker du ham? Savner du å være sammen med ham når dere ikke har sett hverandre på en stund? Har dere gode samtaler hvor begge er interessert i den andre som person, tanker, følelser, drømmer? Har du lyst å legge planer fremover med ham? Kan du forestille deg livet med ham frem i tid? Hvordan føler du deg når dere er sammen? Ser du ham? +++ Anonymkode: ae0b3...04a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Du høres ikke veldig interessert ut i ham, synes jeg. Men det kan jo utvikle seg. Det eneste du sier om ham som person er at han er trivelig og ganske morsom. Hvordan liker du ham? Er du interessert i ham? Eller er det mer status, prestisje og oppmerksomhet du liker? Spør ikke for å kritisere, men tror du må slutte å være så opptatt av alt rundt, og se på det som er viktig. Liker du ham? Savner du å være sammen med ham når dere ikke har sett hverandre på en stund? Har dere gode samtaler hvor begge er interessert i den andre som person, tanker, følelser, drømmer? Har du lyst å legge planer fremover med ham? Kan du forestille deg livet med ham frem i tid? Hvordan føler du deg når dere er sammen? Ser du ham? +++ Anonymkode: ae0b3...04a Takk for svar. Ja, jeg tror jeg har latt yrkestittelen hans bli litt vel mye hans identitet. Men praten og samtalene flyter godt. Vi snakker en del om samfunnsaktuelle tema og der merker jeg vi er likestilte selv om han utad er langt mer utdannet enn meg og garantert hadde blitt ansett som den intelligente. Sikkert fordi faget hans også er interessen hans og han bruker jo en del tid på det utenom jobb, samtidig som vi har mye fellesskap i en interesse vi deler. Så han er en sammensatt person og jeg tror vi begge tilfører hverandre noe. Som nevnt over så gleder jeg meg ofte til vi har avtalt å møtes. Savner som i lengter intenst, nei det tror jeg ikke. Jeg føler meg glad og avslappet når vi er sammen. Bedre tror jeg ikke at jeg klarer å beskrive det 😅 Men livet mitt nå sammenlignet med for 1 år siden, er bedre. Så han gjør meg glad. Og lykkelig? Kanskje? Ååå, jeg er dårlig med store ord 😳 Om jeg ser oss sammen i fremtiden vet jeg ikke. Kanskje. Jeg vil ikke forkaste den tanken kjenner jeg. Anonymkode: b3ceb...96d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2023 #4 Skrevet 13. januar 2023 Det at du tviler så tidlig er ikke et godt tegn. Personlig syns jeg 13 år eldre er for mye. Hvor interessant syns du han er når han er pensjonist og du ikke har fylt 55? Anonymkode: d7b68...aa8
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2023 #5 Skrevet 13. januar 2023 Du overtenker. Prøv å føle. Anonymkode: 93361...929
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2023 #6 Skrevet 13. januar 2023 Bare bruk mer tid det. Før eller siden vet du svaret. Nå er du usikker, men snart kan du få bekreftelse på om han er den rette for deg, bare ved å bli enda mer kjent samt hva du erfarer sammen med ham. For meg virker du jo faktisk interessert i ham. Du trives med ham både i og utenfor senga. Hva mer trenger du? Anonymkode: 745d7...1d7
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2023 #7 Skrevet 13. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk for svar. Ja, jeg tror jeg har latt yrkestittelen hans bli litt vel mye hans identitet. Men praten og samtalene flyter godt. Vi snakker en del om samfunnsaktuelle tema og der merker jeg vi er likestilte selv om han utad er langt mer utdannet enn meg og garantert hadde blitt ansett som den intelligente. Sikkert fordi faget hans også er interessen hans og han bruker jo en del tid på det utenom jobb, samtidig som vi har mye fellesskap i en interesse vi deler. Så han er en sammensatt person og jeg tror vi begge tilfører hverandre noe. Som nevnt over så gleder jeg meg ofte til vi har avtalt å møtes. Savner som i lengter intenst, nei det tror jeg ikke. Jeg føler meg glad og avslappet når vi er sammen. Bedre tror jeg ikke at jeg klarer å beskrive det 😅 Men livet mitt nå sammenlignet med for 1 år siden, er bedre. Så han gjør meg glad. Og lykkelig? Kanskje? Ååå, jeg er dårlig med store ord 😳 Om jeg ser oss sammen i fremtiden vet jeg ikke. Kanskje. Jeg vil ikke forkaste den tanken kjenner jeg. Anonymkode: b3ceb...96d Med det du skriver her tenker jeg at du bare skal fortsette med ham og ikke tenke så mye eller analysere for mye. Er dere fremdeles sammen mot sommeren, da tenker jeg du vet mer om hva du føler. I mellomtiden, gjør det som føles bra for deg. Det er jo ikke alle som først får en stormende forelskelse heller, men som likevel kan elske partneren, så jeg tror ikke det nødvendigvis er ett svar på hvordan følelser utvikler seg. Bare nyt livet fremover, og så tar du opp status senere, men ikke gruble så mye i mellomtiden. Lykke til Anonymkode: ae0b3...04a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 Jeg blir unektelig svært nyskjerrig på hvilket yrke som skulle generer en sånn form for interesse???? og forøvrig høres det jo ut som mange bra ting i forholdet, men kanskje ikke på #mannenidittliv nivå? Kommer jo an på hva man trives med? Og ens forventning til livet somsådan. For meg ville den støtte obs’n vært knyttet til alder. 13 år elder er endel……,. Anonymkode: e20b9...8d3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 Ja, hvilket yrke ? Du virker ikke forelsket.. men liker status Anonymkode: cc964...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå