Gå til innhold

Hva er dette med kamera som overvåker ungdommene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett flere på FB som jubler over at kamera ikke skal overvåke ungdommene mer. Noen som skjønner noe om hva dette er for noe?

Anonymkode: d341b...ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At noen fremdeles mener at MyGame et en god ide overgår min fatteevne.

Skrevet

Det er da virkelig ikke lov

Anonymkode: 8519e...21e

Skrevet
Nevis skrev (2 timer siden):

At noen fremdeles mener at MyGame et en god ide overgår min fatteevne.

Det er ikke logikk i det.

Jeg synes ikke det hjelper at de nå skal heve alderen til 18 år heller. Det er fremdeles kinesiske kamera som flere land har forbudt, fordi de blir brukt på feil måte, bl.a. er de brukt til ansiktsgjenkjenning av uigurer som jo landet har satt i konsentrasjonsleire, tvangssterilisert m.m. Og denne teknologien mener mange er greit å filme store deler av den norske befolkningen...

Anonymkode: 1ffb9...198

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er ikke logikk i det.

Jeg synes ikke det hjelper at de nå skal heve alderen til 18 år heller. Det er fremdeles kinesiske kamera som flere land har forbudt, fordi de blir brukt på feil måte, bl.a. er de brukt til ansiktsgjenkjenning av uigurer som jo landet har satt i konsentrasjonsleire, tvangssterilisert m.m. Og denne teknologien mener mange er greit å filme store deler av den norske befolkningen...

Endelig blir dette løftet opp og diskutert. Vi har jo vært helt hjernedøde rundt den digitale verden og potensielt misbruk av det. 

Det er en massiv opprydningsjobb, men nå snakkes det i hvert fall om det. 

Anonymkode: 74592...afd

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Endelig blir dette løftet opp og diskutert. Vi har jo vært helt hjernedøde rundt den digitale verden og potensielt misbruk av det. 

Det er en massiv opprydningsjobb, men nå snakkes det i hvert fall om det. 

Anonymkode: 74592...afd

Ja, det er så viktig at det nå gjøres.

Det er helt utrolig hvor bevisstløs mange kollektivt kan bli når de får solgt inn en idé av gode selgere som vil sitte igjen med overskuddet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...