Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne mangler ryddemelding, og følgelig mangler den begrunnelse for rydding.

Jeg registrerer at alle innspill som foreslår at trådstarter velger et annet studium, ble sletta. Hva er grunnen til det? Og hvis dere kunne henvise til et sted i regelverket der det står at man ikke får lov å komme med utdanningsforslag, så hadde det vært lettere å skjønne? 

Anonymkode: 818f1...257

Fortsetter under...

Nå er ryddemeldingen kommet, og den sier «brukerangrep». 

Kan moderator forklare hvordan «dette er kanskje feil studium» kan tolkes som brukerangrep? Og vær helst konkret?

Som ryddemeldingen sier, tråden ble ryddet for brukerangrep og svar til dette. Innlegget du nevner ble slettet som svar til det innlegget. Å snakke nedsettende om noens kognotive evner er brukerangrep.

Admin

Anonym bruker skrev (På 13.1.2023 den 16.06):

Å gi dere da, flere av de kommentarene som ble slettet var ikke bare konstruktive nei

Anonymkode: 3a68d...e04

Ikke alle var konstruktive. Men mine var det. 

Annonse

Admin skrev (30 minutter siden):

Som ryddemeldingen sier, tråden ble ryddet for brukerangrep og svar til dette. Innlegget du nevner ble slettet som svar til det innlegget. Å snakke nedsettende om noens kognotive evner er brukerangrep.

Admin

Jeg gjorde ikke det. En annen gjorde det, mens mine innlegg kun sa at det neppe var rett studium dersom kravet var A i snitt, og vedkommende lå på E i faget. Det er ikke å kritisere noens kognitive evner. Det får være grenser for hvor mye ekstra man klarer å «lese inn i» en saklig kommentar. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg gjorde ikke det. En annen gjorde det, mens mine innlegg kun sa at det neppe var rett studium dersom kravet var A i snitt, og vedkommende lå på E i faget. Det er ikke å kritisere noens kognitive evner. Det får være grenser for hvor mye ekstra man klarer å «lese inn i» en saklig kommentar. 

Jeg ligger da faen ikke på E i de andre fagene. Jeg hadde C i faget fra før - prøver å oppnå A eller B i faget. Hjelp meg med oppgaven da hvis du er så mye bedre enn meg. 

Anonymkode: 816c1...f1b

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ligger da faen ikke på E i de andre fagene. Jeg hadde C i faget fra før - prøver å oppnå A eller B i faget. Hjelp meg med oppgaven da hvis du er så mye bedre enn meg. 

Legger meg ikke opp i hva du ligger på. Dette er en tråd om moderering av forum, ikke om skolegangen din.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Legger meg ikke opp i hva du ligger på. Dette er en tråd om moderering av forum, ikke om skolegangen din.

Da er ei heller om det er rett studie viktig eller ei viktig. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da er ei heller om det er rett studie viktig eller ei viktig. 

Du avsporer denne tråden. Den handler ikke om deg, men om Admins fortolkning av forumreglene. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Du avsporer denne tråden. Den handler ikke om deg, men om Admins fortolkning av forumreglene. 

Hun spurte ikke om utdanninsforslag i sin tråd heller, alikevel så kom du med det, noe som er avsporinger.

Anonym bruker skrev (På 14.1.2023 den 21.02):

Hun spurte ikke om utdanninsforslag i sin tråd heller, alikevel så kom du med det, noe som er avsporinger.

Men da burde det jo stå "avsporing" i ryddemeldingen. Ikke "brukerangrep". Det er jo to ulike ting.

Anonymkode: 6b8a8...593

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...