Gå til innhold

Hvor mye bruker du på underholdning per mnd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Skorpion endret tittelen til Hvor mye bruker du på underholdning per mnd?

Jeg går på standup kanskje en gang i måneden å det koster ca 200 kr. Er på kino gjerne 4 ganger på en måned men kjøper alltid kinobilletter til 90 kr. Å streamingtjenester går det vel kanskje 400 kr per måned. 

Anonymkode: eb6af...1e2

Annonse

Hva regnes som underholdning? Tror jeg bruker ganske mye.

Rikstv 390

Netflix 109

Disney 89

Storytel 199

Teaterkort 116

Ca 2 festivaler i året ca 3-4000.

Ca 2-4 andre forestillinger/konserter 1500-2500

Anonymkode: e3c82...bd9

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så du gjør ingenting som koster penger i mnd? 

Anonymkode: 633f6...b60

Tror ikke det. Trener på treningssenter, men tenker ikke på det som underholdning. Jeg har ingenting av det som de over meg ramser opp.

Anonymkode: c75b0...ea1

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tror ikke det. Trener på treningssenter, men tenker ikke på det som underholdning. Jeg har ingenting av det som de over meg ramser opp.

Jeg tenker alt du gjør for deg selv 😊

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker alt du gjør for deg selv 😊

Ok, For meg er trening er nødvendig onde for helsen sin skyld, ikke noe jeg gjør fordi jeg liker det eller har lyst. Men da blir 419 kr i måneden for treningssenter da.

Storytel, fabel, Netflix, Viaplay med fotball, Disney, Primetime, Apple tv, Spotify, HBO, Discovery+
Så vi har det meste.

Er sjelden på kino, av og til på teater, av og til på show (stort sett stand up, av og til konsert). På hele familien tipper jeg 2-3000 i måneden.

Anonymkode: ece39...c91

Vi har ikke tv-abonnement. Har Apple tv og ser på nrk nett-tv, that’s it. Så det er gratis.

Hadde Netflix en periode, men sa det opp. Har også hatt Apple Music i flere år, men har sagt opp det også.

Så 0 kr i mnd. Men vi har Plex, der har vi lagt inn mange filmer og serie vi har lastet ned. Også mange dvd/blueray har vi rippet og lagt inn der. Barna har tilgang til alt av det som er for deres aldersgruppe på iPadene sine. :)

Går på kino 1-2 ganger i året. Da med barna. 

også var jeg på Karpe-konsert i Spektrum i august. Det var fantastisk!

Jeg synes kino er en dårlig opplevelse. 1. det er dyrt. 2. masse reklame. 3. jeg skjønner at kino var KJEMPEPOPULÆRT på 30- 40 og 50-tallet. Det var jo det eneste stedet mange så levende bilder :) Nå har de fleste av oss store flotte TV-er med fantastisk kvalitet. Kan heller se på film hjemme, i godstolen, med mat og det man selv vil, gratis også.

Men jeg har hatt gode kinoopplevelser. Son på Colosseum sa jeg var liten/ungdom. Bor nå langt unna Oslo og kinoen her er ikke akkurat Colosseum, haha. ;)

Anonymkode: cc110...f19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...