Gå til innhold

Veldig kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både guttungen og jeg har vært veldig kvalme i noen dager. Ikke egentlig noen andre symptomer, bortsett fra litt trøtt/slapp. Noe som "går" nå? Noen som har hatt forkjølelse/influensa el. og som først og fremst har vært kvalme? Det er ikke typisk omgangssyke heller,da vi ikke kaster opp (kjennes bare sånn ut).

Anonymkode: aa0c9...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen år siden hadde to av barna omgangssyke, av typen rotavirus. Altså ikke norovirus som er den vanlige typen man kan få flere ganger i ulike varianter samme året, men den hardere varianten man blir immun mot i en del år ad gangen. Poenget mitt er at da disse to ble veldig syke med mye oppkast, diaré og feber, gikk resten av oss rundt i flere dager med kvalme, uggenhet og slapphet, men vi ble ikke syke på den måten de to yngste ble. Det kan jo være noe slikt dere har?

Anonymkode: 21138...ed4

Skrevet

Ja, jeg var sånn hele julen, spiste ingenting. Jeg var syk og hadde høy feber i 5 dager før det. Men når jeg ble "bedre" var jeg veldig kvalm og hadde ingen matlyst i en uke. 

Anonymkode: f2a10...fca

Skrevet

Oi, ja kanskje det kan være noe sånt. Hadde jo forventet litt flere symptomer hvis det var influensa f.eks. Guttungen "gulpet" litt i går. Ellers er vi bare kvalme på 2.-3. døgnet. Håper det gir seg snart:)

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Oi, ja kanskje det kan være noe sånt. Hadde jo forventet litt flere symptomer hvis det var influensa f.eks. Guttungen "gulpet" litt i går. Ellers er vi bare kvalme på 2.-3. døgnet. Håper det gir seg snart:)

Ja håper det 🙂, utrolig ubehagelig å være kvalm. Spiste 5 biter av julematen når den kom på bordet, men kjente det vokste i munnen, så det var kjipt . 

Anonymkode: f2a10...fca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...