Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Dere som har hatt valp, hva var det dere hadde glemt når den kom i hus? Vi har følgende: - Bur til bilen - Reisebur - Soveplass - Noen leker - Mat - Ordnet forsikring - Ordnet medlemskap i NKK - Halsbånd - Bånd - Klikker til trening - Børste - Kloklipper - Bæsjeposer - Hundegodteri beregnet for valp - Har satt opp trappegrinder, flyttet planter opp fra gulvet, sikret ledninger og slikt - Mat og drikke skål Sikker på at vi har glemt noe Anonymkode: c842a...d62
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Jeg ville gått på apoteket og kjøpt noen "kladder". De er veldig greie å tisse på inne første dagene. Hunden min som nå er 9 mnd ble renslig på bare en uke, men jeg fikk han på en årstid som verandadøren bare kunne stå åpen så det er nok litt mer jobb om vinteren. Pass på å klippe klørne litt en gang i uken, trenger ikke ta alle og trenger ikke klippe mye om noe i det hele tatt. Bare bli vant til å klippe litt hver fredag eller noe sånt, for den feilen gjorde jeg med min forrige hund, at han aldri ble vant til det og protesterte vilt på kloklipp hele sitt liv. Den feilen gjør jeg ikke igjen Anonymkode: f38b2...ad8
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg ville gått på apoteket og kjøpt noen "kladder". De er veldig greie å tisse på inne første dagene. Hunden min som nå er 9 mnd ble renslig på bare en uke, men jeg fikk han på en årstid som verandadøren bare kunne stå åpen så det er nok litt mer jobb om vinteren. Pass på å klippe klørne litt en gang i uken, trenger ikke ta alle og trenger ikke klippe mye om noe i det hele tatt. Bare bli vant til å klippe litt hver fredag eller noe sånt, for den feilen gjorde jeg med min forrige hund, at han aldri ble vant til det og protesterte vilt på kloklipp hele sitt liv. Den feilen gjør jeg ikke igjen Anonymkode: f38b2...ad8 Tusen takk for svar, det med å klippe klør viste jeg, og slike ting den kan gå på do på har vi. Den er nesten helt tørr allerede, men vet jo aldri når den kommer på et nytt sted Anonymkode: c842a...d62
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Tyggeflak/bein kanskje? De klør jo veldig i tennene. Ellers ser det bra ut 😊 Jeg foretrekker også sele på hunden vår når vi er ute, ikke bare halsbånd. Anonymkode: 9f63d...986
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Sele. Halsbånd er til kort forflytning, til turer bruker man sele. Spesielt på en valp. Og så hadde jeg kjøpt en bamse fra Kong med rep inni. Verdt hver krone, de er veldig holdbare og hunder elsker dem. Anonymkode: 0df30...003
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Sele. Halsbånd er til kort forflytning, til turer bruker man sele. Spesielt på en valp. Og så hadde jeg kjøpt en bamse fra Kong med rep inni. Verdt hver krone, de er veldig holdbare og hunder elsker dem. Anonymkode: 0df30...003 Ja, selvfølgelig, kong! Helt enig! Vi har en litt liten en som vi fyller med mat og lgger i fryseren, og så får hunden den innimellom. Da hun var valp var dette helt supert fordi det både hjalp på kløen i tennene/kjølte ned, og da spiste hun. Ikke alle valper er så interessert i mat. Nå, voksen hund, er hun et matvrak, men som valp slet vi ofte med å få i henne nok mat fram til vi oppdaget kongen. Anonymkode: 9f63d...986
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #7 Skrevet 12. januar 2023 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Ja, selvfølgelig, kong! Helt enig! Vi har en litt liten en som vi fyller med mat og lgger i fryseren, og så får hunden den innimellom. Da hun var valp var dette helt supert fordi det både hjalp på kløen i tennene/kjølte ned, og da spiste hun. Ikke alle valper er så interessert i mat. Nå, voksen hund, er hun et matvrak, men som valp slet vi ofte med å få i henne nok mat fram til vi oppdaget kongen. Anonymkode: 9f63d...986 En slik fra Kong også; https://www.petworld.no/kong-wildknot-bear?gclid=Cj0KCQiA_P6dBhD1ARIsAAGI7HCfEy56q8JAsHyKHONg-HQLvqe47hiM0kXWpEo4bW40IE1W7Vpl6nsaAuyiEALw_wcB Anonymkode: 0df30...003
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #8 Skrevet 12. januar 2023 Tusen takk for gode råd HI Anonymkode: c842a...d62
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #9 Skrevet 12. januar 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg ville gått på apoteket og kjøpt noen "kladder". De er veldig greie å tisse på inne første dagene. Hunden min som nå er 9 mnd ble renslig på bare en uke, men jeg fikk han på en årstid som verandadøren bare kunne stå åpen så det er nok litt mer jobb om vinteren. Pass på å klippe klørne litt en gang i uken, trenger ikke ta alle og trenger ikke klippe mye om noe i det hele tatt. Bare bli vant til å klippe litt hver fredag eller noe sånt, for den feilen gjorde jeg med min forrige hund, at han aldri ble vant til det og protesterte vilt på kloklipp hele sitt liv. Den feilen gjør jeg ikke igjen Anonymkode: f38b2...ad8 Har gjort samme feilen, men gjør den aldri igjen. Fikle MYE med valpene tær og poter! Anonymkode: 7fd49...060
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå