Gå til innhold

Temperatur Spania

Anbefalte innlegg

Jeg og en kollega planlegger en tur til Alicante i sommer. Men er litt problemer med å finne ut når. Jeg har barnefri i uke 31 og 32. Hun mener det er for varmt da og vil heller reise i uke 34. Er det så forskjell på varmen de 2 ukene? 

Anonymkode: b26a0...246

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437232-temperatur-spania/
Del på andre sider

Fortsetter under...

August er den varmeste måneden der, så går det nedover i september, så jeg vil tro det er kaldere helt i slutten av måneden ja.

Men det blir jo uansett et gjennomsnitt, man har aldri noen garantier.

Forrige gang jeg var i Spania var i mai, for jeg liker ikke ekstrem varme. Så fikk vi selvfølgelig en hetebølge med varmere vær i mai enn det vanligvis er i juli/august. Så igjen, man har ingen garantier uansett.

Bare pass på at dere er på et hotell helt ved sjøen, så dere alltid kan sitte i havbrisen, da blir det ikke så varmt. Det er betydelig kaldere om kvelden, så dere kan utforske området litt når solen går ned.

Anonymkode: e8486...dab

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg og en kollega planlegger en tur til Alicante i sommer. Men er litt problemer med å finne ut når. Jeg har barnefri i uke 31 og 32. Hun mener det er for varmt da og vil heller reise i uke 34. Er det så forskjell på varmen de 2 ukene? 

Anonymkode: b26a0...246

Såå stor forskjell er det vel ikke. Og hun er nå merkelig hvis hun ikke skjønner at det er de to ukene du har mulighet. Barnefri er kanskje viktigere enn temperaturen....

Anonymkode: 81867...f68

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...