Gå til innhold

Når hadde du venninnetid sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva gjorde dere? 

Anonymkode: aff17...ea4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett før jul. Vi samles til god mat og bare prat. Nå skal vi ha bytt treff neste uke. Du da HI?

Anonymkode: e3b1e...e37

Skrevet

ca 3 mnd siden.

Drakk en kopp kaffe og skravlet.

Anonymkode: c8e33...e88

Skrevet (endret)

Det har jeg hver dag, vi sender meldinger, ringes, mailes, etc i de periodene vi ikke møtes fysisk.

Endret av sug lut
Skrevet

I romjula: Gikk lang tur med kafebesøk til slutt. Dette var ikke kveld, da, men midt på dagen, siden alle hadde fri. 

Anonymkode: b4036...fcc

Skrevet

I august 

Anonymkode: c0f0b...6a9

Skrevet

Slutten av november.

Vi har "klubb", samles hos hverandre i slutten av hver måned bortsett fra desember og juli.

Lave skuldre, bare kaffe, potetgull og skravling, litt kake og is om vertinnen ønsker og har tid.

5 damer som har møtt hverandre på den måten i godt over 10 år nå, siden vi hadde små barn.

Som par var vi på et vennejulebord i begynnelsen av desember, der var det både damer og herrer, 14 stykker.

Anonymkode: ac9cf...7de

Skrevet

Møter venninner hver uke for trening, lunsj, turer eller bare skravling. Innimellom drar vi også på turer, konsert eller ut for å spise.

Vi var flere venninner som lagde et lass med vårruller sammen nå i helgen, og i dag er vi tre som skal spise lunsj sammen om en times tid.

Skrevet

Lørdag formiddag. Drakk noen glass vin og skravlet. Vi bor nærme hverandre, så lav terskel. 

Skal gå tur med de samme damene i dag. 

Fredag skal jeg og mannen på restaurant med et vennepar.

Anonymkode: 0c03d...3e2

Skrevet

I går. Var på trening sammen.

Anonymkode: c2d8d...f9f

Skrevet

Hm, husker ikke. En venninne var innom før jul med en julegave, da drakk vi kaffe sammen. Telles det som venninnetid? 

Ellers går jeg nå tur innimellom, da gjerne med en venninne. 

Anonymkode: 3b053...0d8

Skrevet

I går. Fem venninner som har holdt sammen siden barnehagen møtes ca annenhver mnd for god mat og god prat. Heldigvis at jeg har dem, de er min eneste sosiale kontakt utenom gode kollegaer og familie. 

Anonymkode: f7d9e...80d

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Rett før jul. Vi samles til god mat og bare prat. Nå skal vi ha bytt treff neste uke. Du da HI?

Anonymkode: e3b1e...e37

Det var på mandag. Hjemme hos meg. Mat og prat. 

Anonymkode: aff17...ea4

Skrevet

Om du mener å møtes, så måtte jeg tenke meg om.

Møtte en ny venninne i juli, gikk en tur og satt ute i finværet og snakket noen timer. Og møtte en barndomsvenninne på kafe i november, hun bor langt unna.

Men har jo kontakt med andre selv om det blir veldig lite møter som er satt av til "venninnetid". Har en annen venninne som har ekstremt hektisk liv, men vi snakkker innimellom sammen når hun er på jobb, om hun har tid hvis jeg tilfeldig går forbi (hun driver for seg selv), ellers sender vi en del meldinger og snakker på telefonen innimellom. En annen barndomsvenninne snakker jeg litt oftere med, men det kan gå veldig lang tid mellom hver gang vi møtes, mye fordi hun har hatt veldig mye siste året. Har noen venninner som jeg ikke har sett på noen år, de bor helt andre steder, men vi holder kontakten, noen ganger hyppig i perioder, andre ganger kan det gå lang tid mellom hver kontakt.

Har egentlig planlagt noen ting i løpet av siste halvåret, men det har skåret seg av ulike grunner, noen ganger pga. andre, noen ganger pga. meg.

I øyeblikket kjenner jeg at jeg trenger mer selskap og møtes mer, så tenker jeg må ta initiativ til noe og også gjøre mer for å få et litt større nettverk her jeg bor.

Anonymkode: ea380...91f

Skrevet

I går kveld. Vi drakk te og skravlet

Anonymkode: a1c73...767

Skrevet

I lunsjen i dag. Flere av kollegaene mine har sklidd over i venne-kategorien nå, så da tilbringer vi tid sammen når vi spiser lunsj. Ikke alle eller hver dag, men som regel minst én av dem hver arbeidsdag. Utover det var jeg hos en annen venninne søndag for 1,5 uke siden. 

Anonymkode: 6ea67...5f1

Skrevet

I går kveld. En vennegjeng som treffes en dag fast i måneden.

Anonymkode: 21874...584

Skrevet

3 kvelder i jula. Den ene kvelden var vi 3 venninner, koste oss med vin og snacks. Kveld to var en av de på besøk til meg. Og siste kveld cafebesøk med samme venninne. 

Anonymkode: bbd5a...f9d

Skrevet

november, så på hockey kamå

Anonymkode: 9996b...f54

Skrevet

Ca 2 uker siden. Vi dro i teater. 

Anonymkode: 0646d...8a7

Skrevet

Spørs hva du mener. Jeg sier ikke at jeg har venninnetid hvis jeg sender melding med venninner, for det er daglig. Det blir for dumt, det er ikke venninnetid (min mening).

Jeg går tur 1 gang per uke med ei venninner. Skravler og går en time eller to. 

Drikker kaffe med venninner 1-2 dager per uke. 

Er enslig og møter venninner annenhver helg, enten café og shopping eller vin og god mat. Ut å spise, show, kino, hva som helst. Så jeg har mye venninnetid, men jeg har også mye tid generelt sammenlignet med feks ei annen venninne som er i et forhold der mannen jobber kvelder. Hun har ikke tid til å dra ut like mye som meg. 

Anonymkode: 61891...e0e

Skrevet

Sist jeg hadde venninnetid var i starten av desember, ut og spise og kino med venninne. Før det var det i juni, hyttetur med venninnegjengen. Ikke så ofte jeg møter venninner. 

Anonymkode: 3d281...9fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...