Gå til innhold

Tips om ting som er gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Kanskje hun heller ikke egentlig har råd til mat...  Du har ikke sagt noe om din situasjon, kanskje hun også skammer seg og ikke vil si noe 🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: 01e34...94f

Jeg vet hun ikke har det som meg. 

Anonymkode: 6962c...d3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Skremmende....

Anonymkode: 5f19a...f8f

Hyggelig om du sier hva og hvorfor når du slenger dette ut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Synes ikke så jævla synd på deg hvis du har 20.000 på konto!!

Jeg har langt ifra så mye!

Anonymkode: d25b2...cde

Synes du det er mye? Dette er alt jeg har. Det skal være buffer osv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hello fresh gir deg muligheten til en matkasse gratis hvis du er ny kunde. Helt uten binding. Dette inneholder 3 middager for 4 personer der du selv kan bestemme rettene. Husk bare å avbestill fremtidige kasser for de er ikke direkte billig selv om de begrenser matsvinn. 

Ett tips hvis dere prøver dette er at vegetar rettene er ofte mye mer mat enn kjøttrettene. Kjøttrettene inneholder 600g til fire personer. Men, rettene inneholder mye grønnsaker. Eksempelvis inneholder en potetmiddag 1kg poteter. Pasta retter inneholder 500g pasta. 

Anonymkode: 70653...471

Takker for tipset ditt her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Anonymkode: ebc32...721

Følte bare at dialogen ikke var ferdig om ferie og penger.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Og brukes til ferie evt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Følte bare at dialogen ikke var ferdig om ferie og penger.

Vi vet ikke hvor du bor og hvor du skal, hvor mye du pleier å spise, drikke eller shoppe, hvem som skal være med og hvilken standard du forventer. Skal du fra Tana til Thailand i 4 uker med 3 barn? Skal du alene på en ukestur til Danmark? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Vi vet ikke hvor du bor og hvor du skal, hvor mye du pleier å spise, drikke eller shoppe, hvem som skal være med og hvilken standard du forventer. Skal du fra Tana til Thailand i 4 uker med 3 barn? Skal du alene på en ukestur til Danmark? 

Skjønner det. Drømmen er en uke til varmere strøk meg og ungdommen. Åpen for hvor. Sett litt på priser rundt omkring og kommer gjerne på mellom 15-20 000 for oss. Kan ikke reise til det dyreste og det fineste det er jeg klar over. Lommepenger gjerne 10.000, men der og håpe å bruke mindre. Så grovt regnet må jeg vel ha ca 30.000 til ferien. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

I forhold til mange andre er det mye, ja. Jeg har kr 0,- på min spare-/bufferkonto.

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Skjønner det. Drømmen er en uke til varmere strøk meg og ungdommen. Åpen for hvor. Sett litt på priser rundt omkring og kommer gjerne på mellom 15-20 000 for oss. Kan ikke reise til det dyreste og det fineste det er jeg klar over. Lommepenger gjerne 10.000, men der og håpe å bruke mindre. Så grovt regnet må jeg vel ha ca 30.000 til ferien. 

Å gå ut og spise i Bulgaria eg veldig billig. Kan klare dere på godt under 1000 kr pr dag, og likevel spise både lunsj og middag ute, hvis det hovedsaklig er strand og gå ut og spise dere skal gjøre. Med mindre prisene har steget enormt siden vi var der for 4-5 år siden. Er billigere i Ravda, der vi var, enn f.eks Nessebar og Sunny Beach. En halvliter eller brus koScreenshot_20230116_164637_Chrome.thumb.jpg.131b37f8200a4fd07b0610cca3536ccc.jpgstet under 10 kr, og en porsjonspizza ca 40 kr mener jeg å huske.

Anonymkode: 91896...437

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

I forhold til mange andre er det mye, ja. Jeg har kr 0,- på min spare-/bufferkonto.

Ser den. Har prøvd å spare i alle anledninger jeg har kunne og var ikke på ferie i fjor så klarte å legge litt av dem vekk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Å gå ut og spise i Bulgaria eg veldig billig. Kan klare dere på godt under 1000 kr pr dag, og likevel spise både lunsj og middag ute, hvis det hovedsaklig er strand og gå ut og spise dere skal gjøre. Med mindre prisene har steget enormt siden vi var der for 4-5 år siden. Er billigere i Ravda, der vi var, enn f.eks Nessebar og Sunny Beach. En halvliter eller brus koScreenshot_20230116_164637_Chrome.thumb.jpg.131b37f8200a4fd07b0610cca3536ccc.jpgstet under 10 kr, og en porsjonspizza ca 40 kr mener jeg å huske.

Takker for tipsene dine. Er en av feriemålene jeg har sett litt på. Og greit om det er billig med mat. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Takker for tipsene dine. Er en av feriemålene jeg har sett litt på. Og greit om det er billig med mat. 

Personlig så reiser jeg aldri til Bulgaria igjen, vi ble dårlig i magen hver gang vi spiste ute og menneskene var sure og lei av turister. Personalet i resepsjon og resturant snakket stort sett ikke engelsk. 

Her er et hotell på Mallorca med frokost inkludert til knappe 20 000,- for dere to. Jeg hadde heller prøvd å få til noe slikt. Middag ute kan gjøres ganske rimelig der også, og du får jo feriepenger i tillegg til det du klarer å spare. 

Anonymkode: 7d442...3bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Personlig så reiser jeg aldri til Bulgaria igjen, vi ble dårlig i magen hver gang vi spiste ute og menneskene var sure og lei av turister. Personalet i resepsjon og resturant snakket stort sett ikke engelsk. 

Her er et hotell på Mallorca med frokost inkludert til knappe 20 000,- for dere to. Jeg hadde heller prøvd å få til noe slikt. Middag ute kan gjøres ganske rimelig der også, og du får jo feriepenger i tillegg til det du klarer å spare. 

Glemte linken da🙈

https://www.ving.no/spania/mallorca/can-picafort/js-can-picafort?UseBookingFlow=true&QueryDepID=12667&QueryCtryID=4328&QueryResID=-1&QueryDepDate=20230701&QueryUnits=1&QueryAges=42%2C42&QueryDur=8&mucd=vn&ItemId=63523&HotelId=63523&RoomKey=hotel|CgJWThIDUE1JGgRDQU5QIgZIMTJCQUw&selectedTransport=flight|CgJWThIkMmYwN2U3ZDItNzc4Ni00ODI3LTk2MTktMDU5Nzk1OGQxMjBm&HotelKey=hotel|CgJWThIDUE1JGgRDQU5QIgZIMTJCQUwqBAimsQIyBAi0sQI&price=19390&DestinationCode=PMI&qf=flowCharter&SelectedFlightClass=&SelectedMeals=

Skrevet

Jeg var i Bulgaria selv for over 20 år siden og hadde dårlig erfaring der på folkene. Veldig innpåslitne og tok i nei for et nei. Tenkte gjerne det var bedret seg med årene. 

Klarer gjerne å spare litt til og får noe feriepenger og. 

Skrevet

Har vært der to ganger, aldri blitt dårlig av maten. Ikke så.mye spennende å finne på der vi var, men helt greit hvis man vil ha sol og varme for en billig penge. Vi bodde i ubetjent leilighet i inngjerdet område, trygt og fint. Hentet på flyplassen med buss, og tatt imot av norske folk. Var også restaurant inne på området, usikker om den er der lenger.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.1.2023 den 19.13):

Men den er jo 6 måneder unna fortsatt, hvis du skal dra til sommeren. Du rekker å spare noen tusen til.

Anonymkode: 8bc90...756

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Men den er jo 6 måneder unna fortsatt, hvis du skal dra til sommeren. Du rekker å spare noen tusen til.

Anonymkode: 8bc90...756

Ja, heldigvis. Håper å få spart litt til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...