Gå til innhold

For Evy og alltid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å se denne serien i helga. Fikk litt noia av Stavangerdialekten i første episode, men kom inn i den etterhvert. Likte den så godt!! Skikkelig lun humor og masse feelgood. Håper de får nok seere til at det blir en sesong to.

Hele serien ligger på nrk, anbefales👍

Anonymkode: 8d548...9ad

Skrevet

Hva er bra med den?

Anonymkode: 9adb7...7d8

Skrevet

Lun humor og lett underholdning. Litt Love actually, White Lotus og Hjem til jul, i en og samme serie😅

Skrevet

Jeg elsket serien. Nydelige og fantastiske  skuespillere, elsk på mormoren og Evy som ser henne❤️ Anbefales, se alle episodene for å få hele essensen av serien. Magi! Håper vi får en ny sesong🤞🏼

Anonymkode: bbec5...720

Skrevet

Jaaa den slukte jeg rått på søndag! Hele serien! Elsket den! Håper også på en ny sesong :D

Anonymkode: da39e...8ad

Skrevet

Bare jeg som synes den var litt.. platt, enkel? 

Anonymkode: 5e723...92b

Skrevet

Jeg og eelsket denne😍😍, og fikk litt white lotus vibber ja av musikken. Håper på ses 2!

Anonymkode: 40b99...293

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bare jeg som synes den var litt.. platt, enkel? 

Anonymkode: 5e723...92b

Nei.

Anonymkode: 9adb7...7d8

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 9.1.2023 den 21.43):

Begynte å se denne serien i helga. Fikk litt noia av Stavangerdialekten i første episode, men kom inn i den etterhvert. Likte den så godt!! Skikkelig lun humor og masse feelgood. Håper de får nok seere til at det blir en sesong to.

Hele serien ligger på nrk, anbefales👍

Samme her, å jeg bor i Stavanger 🤣

Anonymkode: bf9f8...89c

Skrevet

Jeg syntes den var veldig kjedelig. Datt av etter episode 3. 

Skrevet

Jeg har sett den nå etter å ha sett 1. innlegg i denne tråden. Og tusen takk for tipset!! For en fantastisk nydelig serie!! ❤️ Elsket den!! Håper virkelig på flere sesonger! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...