Gå til innhold

Hårfjerning i ansiktet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg bikka 40 og nå 50 har hårveksten i ansiktet og på haka økt markant. Har fått bart og skjegg, rett og slett. Det er så flaut, jeg får helt noia utover dagen, hvor jeg kjenner stubber på haka. De er ikke sorte, så hårfjerningslys funker ikke. Kjøpte et hjemmeapparat til mange tusen kroner, men det ble aldri noe resultat av det. 
Jeg må nå fjerne hår hver eneste morgen, og bruker både ladyshave, og høvel, litt ettersom. Litt pinsett her og der også, hvis jeg har tid. 
Har et par ganger prøvd barbermaskinen til gubben, og jeg syns den gir best resultat. 
Så spørsmålet er om jeg skal svelge stoltheten og gå og kjøpe meg en skikkelig mannebarbermaskin? Jeg syns det er så fælt og flaut med dette ansiktshåret, liker å sminke meg, og se fin ut, og så ser jeg bare de stubbene som kommer utover dagen. Er ellers frisk, slank, uten kjente sykdommer. 
Noen tips? Hvordan fjerner du hår i ansiktet?

Anonymkode: 1dff2...464

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker denne i ansiktet og er veldig fornøyd med den. Den har samme type barberhode som barbermaskin til menn. Og så er den så liten og diskret, så lett å ta med både i veska og toalettmappa. 

https://www.blush.no/product/1157533/elektrisk/elektrisk-haarfjerning/flawless-face?gclid=CjwKCAiAk--dBhABEiwAchIwkYiffcsPzMt4aXEuY8znqXhSZWhDFKrcFHtnlsQya836j2ZCrSs9zBoCG0QQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 4bb12...b13

Skrevet

Vokser meg hos hudpleie 1 gang i mnd. Går med skjerf de verste dagene før timen.

Anonymkode: f8aa3...7a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...