Gå til innhold

Truger ❄️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale gode truger? Jeg skal bruke dem til korte og litt lengre toppturer🏔️ og også til å gå der det kan være lettvindtere enn å gå på ski.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen anelse, har lest mye om det selv, men greide ikke å lande. Ser ut som det er som mye annet, man får hva man betaler for.

Jeg ønsker meg også truger, men må nok ønske meg det en gang.

Anonymkode: 65c25...c16

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke noe om truger, men vil anbefale å sjekke Finn for brukte. På Finn får man ofte mye for pengene for den type ting som folk kanskje bare har brukt noen få ganger.

Anonymkode: 8c313...fa6

Skrevet

Jeg har den gamle modellen av disse i str 36 ettersom jeg veid en del når jeg kjøpte de. Syntes de er supre, de holder seg bra enda, og bærer meg godt på de fleste underlag. Samboeren har noen i str mindre og han er fornøyd med de, jeg liker at de er litt lengre, det gjør det litt vanskeligere i nedoverbakker, men de har sånn til å vippe opp i oppoverbakker så der er alt helt greit. Bare husk staver. Samboer valgte å ikke kjøpe det og endte opp med å bruke skistaver fordi det hjalp veldig :)

https://www.fjellsport.no/turutstyr/vinterprodukter/truger/tubbs-frontier-womens-rod-229817?channable=01384b6964003137322d34383434df&variantId=172-4844&gclid=Cj0KCQiAtvSdBhD0ARIsAPf8oNn7Pw4PznaQjhDoNOghkCbUu7jB8DaVW1hO66IfxHX9HUSwZsc1diAaAlnFEALw_wcB

Anonymkode: a23e3...91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...