Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Jeg liker en fyr, og i natt hadde jeg en hyggelig drøm om han. Ikke noe seksuelt, men koselig. Jeg tror han liker meg og, det er tidlig i prosessen sånn sett. (Vi har kjent hverandre lenge, men noe er i utvikling.) Kan det være litt spennende for han å høre at jeg hadde han i drømmen min i natt, eller blir det kleint og barnslig? Anonymkode: 0c1a9...1a1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Hvordan skal vi kunne svare på det? Vi kjenner hverken deg, fyren det gjelder eller deres relasjon. Det blir vill gjetning. Anonymkode: 7934b...fc3
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Jeg gjetter ut fra hvordan jeg ville reagert: jeg ville følt at jeg kom nærmere deg. Er han forelsket/interessert så er han allerede litt klein og barnslig, null risiko. Fortell. Hilsen en annen fyr Anonymkode: 1146f...1bf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Skrevet 9. januar 2023 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg gjetter ut fra hvordan jeg ville reagert: jeg ville følt at jeg kom nærmere deg. Er han forelsket/interessert så er han allerede litt klein og barnslig, null risiko. Fortell. Hilsen en annen fyr Anonymkode: 1146f...1bf Nice! Takk Anonymkode: 0c1a9...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå