Gå til innhold

Mandelstein, hjelp.. oppdaget for første gang at jeg hadde noe i mandelen skikkelig ekkel følelse, prøvd å fjerne den med q tips, men

Anbefalte innlegg

Den sitter fast, hvordan få den ut? Har lest litt nå og virker som det ofte kommer ny igjen og igjen.. det var jo deprimerend.. hvor fort kommer en ny? 

Anonymkode: fbd3f...743

Fortsetter under...

Det krever litt øvelse, men du finner en teknikk til slutt. 

Jeg får mandelsteiner i perioder. Plutselig er det der og like plutselig er det over igjen. Jeg har slitt med mandelsteiner siden jeg var liten. 

Anonymkode: 8271e...dad

Jeg syntes det var en ny hele tiden, og over en periode på nesten 10 år slet jeg med ekkel ånde pga dette. Fjernet mandlene, problem løst. Men det var vondt og sykemeldt i 2 uker. 

Anonymkode: dd8da...a71

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det krever litt øvelse, men du finner en teknikk til slutt. 

Jeg får mandelsteiner i perioder. Plutselig er det der og like plutselig er det over igjen. Jeg har slitt med mandelsteiner siden jeg var liten. 

Anonymkode: 8271e...dad

Kan du komme med tips til hvordan å få de ut?

Anonymkode: fbd3f...743

Sleit med samme her også. Måtte fjerne mandlene til slutt. De så ut som en sveitserost sa kirurgen. Men tips til å få de ut er å prøve å «brekke» seg uten at du spyr da. Stram halsen liksom. Også måtte jeg pirke med q tips. Helt jævlig og luktet dritt. Og de kom hele tiden

Anonymkode: d4d91...d38

Annonse

Jeg tar fingeren ved siden av stenen, da brekker jeg meg,stenen blir da litt mer synlig, samtidig som jeg presser den ut. Kommer med ujevne mellomrom. Veldig lenge siden sist nå.

Anonymkode: 91ef4...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...