Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Del Skrevet 9. januar 2023 Hvor kan man få utfyllende og god informasjon om SA/MA/PROGESTERON/IVF? Situasjon: 45 år Ønsker barn Vært gravid 4 ganger siste tre år, tre SA og en MA Har brukt progesteronstøtte siste tre svangerskap fra eggløsning Har gode AMH verdier Regelmessig menstruasjon Har brukt clomifen Ferring også for å styrke eggløsning Har vært i kontakt med IVF klinikk.. de mener jeg burde gå i gang med prøverør. De sier de bruker sterkere progesteron enn hva min gynekolog har gitt meg. Da jeg prøvde å snakke med gynekologen min om det, ble han sur og mente sjansen ikke var større for vellykket resultat med ivf. Vanskelig å vite hvem man skal stole på, at det ikke er å ville tjene penger som gjør at de råder sånn eller slik. Jeg har brukt crinone vag gel - 1 pr da (kveld Ivf sier progynova (2mg) morgen og kveld Tiden tikker.. når jeg fyller 46 er ivf ikke tillatt.. Anonymkode: 44453...293 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437181-ivf-eller-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå