Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Nye venner? Jeg er aleneforelder 70% av tiden. Flyttet til nytt sted for fem år siden (pga barnets far). Trives veldig godt i jobben min, men ugreit å blande relasjoner i min bransje. Jeg er vant til å omgås mange venner, bli inspirert og inspirere andre. Her er folk mer reservert og rett og slett ganske lukket. Jeg har aktivt oppsøkt sosiale steder, blitt kjent med foreldre i klassen og barnet er med på et par aktiviteter, men jeg sliter med å finne nye venner. Hvor kan jeg finne kreative, sosiale folk? Anonymkode: 8adcd...a2f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nye venner? Jeg er aleneforelder 70% av tiden. Flyttet til nytt sted for fem år siden (pga barnets far). Trives veldig godt i jobben min, men ugreit å blande relasjoner i min bransje. Jeg er vant til å omgås mange venner, bli inspirert og inspirere andre. Her er folk mer reservert og rett og slett ganske lukket. Jeg har aktivt oppsøkt sosiale steder, blitt kjent med foreldre i klassen og barnet er med på et par aktiviteter, men jeg sliter med å finne nye venner. Hvor kan jeg finne kreative, sosiale folk? Anonymkode: 8adcd...a2f Husflidslag Sangkor/korps Kunstforening Annen forening Hagelag Sjakklubb, quizklubb Anonymkode: 84812...134
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Husflidslag Sangkor/korps Kunstforening Annen forening Hagelag Sjakklubb, quizklubb Anonymkode: 84812...134 Takk! Jeg har prøvd husflidslag og hagelag, men skal fortsette på lista di 😉 Anonymkode: 8adcd...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå