Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Skrevet 9. januar 2023 Jeg har i en lengre periode opplevd å bli skikkelig dårlig på morningen, blodtrykket har rast og jeg har blitt svimmel og har tidvis måtte legge meg ned. Akkurat som at jeg er inni en blikkboks, samme følelsen som rett før man besvimer. Har noen ganger etter mat blitt skikkelig uvel, kaldsvett, og svimmel, så jeg bestemte meg for å måle blodsukker hjemme (har apparat etter insulinresisten i svangerskapet) 3 morninger på rad har jeg hatt mellom 5.7 og 5.9 i blodsukker. Til middag spiste jeg fiskesuppe (toro, ikke noe fancy) og to små hvitløksbaguetter. Etter 2 timer hadde jeg 10.4 i blodsukker, så ble jeg akutt dårlig, iskald på henda og på nesa (av alle ting) og ble svimmel og uvel. Måtte legge meg ned. Målte for gøy blodsukkeret igjen 20 min etterpå og da var det 4.2 Så store variabler er vel ikke "normalt"? Jeg har også gått opp mange kilo på kort tid, og klarer ikke uansett hva jeg gjør å få de av... Anonymkode: f6359...c2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå