Gå til innhold

Når begynte dere å få kråketær rundt øynene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du må ikke finne på å ta bort de fineste rynkene som finnes. De som gir varme til smilet ❤️❤️❤️

Anonymkode: 6717f...727

Dette! Det heter smilerynkene, ikke kråketær (og nei, jeg vil ikke starte en debatt om ordbruk - poenget mitt er at dette er positivt som i smile, ikke negativt som i kråke). Og det er pent. 

Anonymkode: e7773...ccb

Enig med de andre. Smilerynkene er noe av det fineste :)

En annen ting - en måte mennesker skiller ekte smil fra uekte er bl.a. om man også smiler med øynene, dvs. bruker muskulaturen rundt øynene. Så uten disse risikerer man å bli mistrodd og oppfattet som falsk og/eller usikker. Det er også forskning som viser at når man unødvendig lammer mimikkmuskulatur som har med det å smile å gjøre, så endrer det også psyken, fordi hjernen trenger tilbakemeldingen den normalt får fra den muskulaturen som vi bruker når vi smiler (eller uttrykker andre følelser for den saks skyld). Så uten aktiv bruk av mimikkmuskulatur blir man rett og slett mer avflatet både i hjernen og i inntrykket man gir utad.

Anonymkode: e9f19...375

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Enig med de andre. Smilerynkene er noe av det fineste :)

En annen ting - en måte mennesker skiller ekte smil fra uekte er bl.a. om man også smiler med øynene, dvs. bruker muskulaturen rundt øynene. Så uten disse risikerer man å bli mistrodd og oppfattet som falsk og/eller usikker. Det er også forskning som viser at når man unødvendig lammer mimikkmuskulatur som har med det å smile å gjøre, så endrer det også psyken, fordi hjernen trenger tilbakemeldingen den normalt får fra den muskulaturen som vi bruker når vi smiler (eller uttrykker andre følelser for den saks skyld). Så uten aktiv bruk av mimikkmuskulatur blir man rett og slett mer avflatet både i hjernen og i inntrykket man gir utad.

Anonymkode: e9f19...375

Jeg har fjernet kråketær siden jeg var 30, og har verken blitt avflatet i hjernen eller mislikt av andre. 

Anonymkode: fee6e...c1b

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Dette! Det heter smilerynkene, ikke kråketær (og nei, jeg vil ikke starte en debatt om ordbruk - poenget mitt er at dette er positivt som i smile, ikke negativt som i kråke). Og det er pent. 

Anonymkode: e7773...ccb

Hva er negativt med kråker? En flott fugl!

Anonymkode: 3c139...328

Forebygger med Frownies rynkeplaster, kommer ikke til å ta botox eller lignende. Frownies har hjulpet meg mye (bruker det mest på sinnarynken)

Ville tenkt meg nøye om før jeg sprøytet noe inn i kroppen. Nå fungerte Frownies fint for meg så vet jo ikke hva jeg hadde gjort om det ikke fungerte men tviler på at jeg hadde turt å ta botox 😆

Anonymkode: fd318...e25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...