Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Jeg kan med noen relasjoner være langsint. Kan holde det gående i ukesvis. Det gjelder ikke profesjonelle relasjoner eller venner m bekjente men nære familierelasjoner. Det har og hendt at jeg har glemt hva det var utgangspunktet men da har jeg fortsatte til jeg ble lei. Hvordan endre seg? Er dette medfødt? Anonymkode: 38e97...f18
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 *Miss Marple* skrev (25 minutter siden): Er irriterende lite langsint. Jeg er egentlig også irriterende lite langsint. Det er én person i min nære familie som nok er uenig med meg, men dette er en ustabil person som har såret meg ekstremt opp gjennom livet, og når jeg setter grenser og holder på dem så får jeg høre at jeg må jobbe med meg selv og slutte å være langsint (etter at den personen først har vært helt urimelig først og burde ha kommet med en unnskyldning, noe personen av prinsipp aldri gir...). Ellers i livet har det vært flere ganger hvor jeg har tenkt jeg godt kunne vært litt mer langsint Andre har påpekt også at jeg ikke er langsint, så det stemmer nok. Er egentlig glad for å ikke være det Anonymkode: b9f1d...e35
Elizabeth Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Er blid og glad av natur, så er aldri langsint. Men jeg er hissig, og kan eksplodere, men det går meget fort over. Blir mest forbanna på ting som ikke funker som det skal.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #7 Skrevet 8. januar 2023 Er ikke langsint men kan gå skuffa ganske lenge.... Anonymkode: 83695...740
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Skrevet 8. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kortsint!! Anonymkode: d5993...f80 Bedre være langsint enn kortsint Anonymkode: 38e97...f18
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #10 Skrevet 8. januar 2023 Nei, jeg er ikke langsint. Veldig sjelden jeg blir sint i det hele tatt, og blir jeg det går det fort over. Anonymkode: a6e91...f55
Himmel og hav Skrevet 8. januar 2023 #11 Skrevet 8. januar 2023 Jeg er ikke langsint. Skjønner ikke helt hva noen får ut av å gå og være langsinte heller. Særlig ikke de som er langsinte i hemmelighet. Hva får du ut av det, HI?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #12 Skrevet 8. januar 2023 Jeg blir aldri sint, men jeg kan være såret eller skuffet veldig lenge Anonymkode: 7b516...a24
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #13 Skrevet 8. januar 2023 Himmel og hav skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke langsint. Skjønner ikke helt hva noen får ut av å gå og være langsinte heller. Særlig ikke de som er langsinte i hemmelighet. Hva får du ut av det, HI? Får ikke noe ut av det. Derfor jeg spør om det er en medfødt egenskap. Hender av og til at det blir som jeg ønsker men ikke alltid. Anonymkode: 38e97...f18
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #14 Skrevet 8. januar 2023 Tatt i betraktning at jeg har hevnet meg etter over 20 år kan jeg nok være langsint. Anonymkode: 2228f...8a9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #15 Skrevet 9. januar 2023 Da jeg var barn og ungdom trodde jeg selv at jeg var langsint. Følte på mye skam, for man “skulle” jo ikke være det. Man skulle være lettvint og grei og droppe den furtinga. Men det viser seg jo at dette ikke stemmer. Jeg er ikke langsint og var det heller ikke som barn. Realiteten er at ingen viste meg respekt eller ba meg om unnskyldning når de hadde vært stygge mot meg. Ingen forsøk på reparasjonshandlinger. Man bare lot som ingenting, eller verre: lo av meg fordi jeg var blitt lei meg. “Se på henne som hun sipper”, “Sur-jenta” osv. Som voksen omgir jeg meg med folk som viser meg respekt. Når de har gjort noe dumt (som heller ikke skjer med vilje) prøver de å rette opp i det. Og da forsvinner det som dugg for solen. Jeg ble faktisk ganske overrasket selv, over hvor tilgivende og lettvinn jeg er! Det bildet jeg hadde av meg selv fra før, det var innpodet av voksne som hadde det travelt med å jekke ned et barn… Anonymkode: d30e3...4a2
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #16 Skrevet 9. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tatt i betraktning at jeg har hevnet meg etter over 20 år kan jeg nok være langsint. Anonymkode: 2228f...8a9 Da har nok de du hevnet deg på aldri sagt unnskyld. Anonymkode: d30e3...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå