Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Jeg fikk en Bosch foodprossesor til jul. Hva bruker dere foodprossesor til? Anonymkode: dbbdf...841
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 River rester av ost og putter i fryseren til pizza, lager paideig, maler nøtter og mandler, maler fisk til fiskekaker? Anonymkode: ebf2a...38b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Aller mest river jeg grønnsaker. Laget også mandelsmør, men maskinen hadde egentlig litt for lite kapasitet for det, så det ble varmgang i den som smeltet plasten i kniven da jeg laget det - savner den funksjonen. Ikke minst fordi jeg også brukte den for å lage meg smoothies, som heller ikke går lenger. Anonymkode: d3bea...1e2
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 lager vaniljesukker, kakedeiger, smoothie Anonymkode: 9d8eb...7f6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Til å lage mat Anonymkode: e6dff...721
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): lager vaniljesukker, kakedeiger, smoothie Anonymkode: 9d8eb...7f6 Den er kraftig nok til frosen frukt? Anonymkode: dbbdf...841
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #7 Skrevet 8. januar 2023 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): lager vaniljesukker, kakedeiger, smoothie Anonymkode: 9d8eb...7f6 Kakedeig; altså mikse som en kjøkkenmaskin gjør? Anonymkode: dbbdf...841
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #8 Skrevet 8. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Kakedeig; altså mikse som en kjøkkenmaskin gjør? Anonymkode: dbbdf...841 Noen kakedeiger lager man i kjøkkenmaskin og andre i foodprosessor. Eks på deig laget i prosessoren er paideig. Ellers lager jeg ting som kjøttkaker og farser, river og kutter grønnsaker. Jeg bruker den ikke veldig mye, den står innerst i skapet med elektriske duppedingser på kjøkkenet. Jeg bruker kjøkkenmaskin, blender og brødrister mest, innerst står vaffeljern, toastjern og foodprosessor Anonymkode: c59c5...5aa
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Skrevet 8. januar 2023 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Noen kakedeiger lager man i kjøkkenmaskin og andre i foodprosessor. Eks på deig laget i prosessoren er paideig. Ellers lager jeg ting som kjøttkaker og farser, river og kutter grønnsaker. Jeg bruker den ikke veldig mye, den står innerst i skapet med elektriske duppedingser på kjøkkenet. Jeg bruker kjøkkenmaskin, blender og brødrister mest, innerst står vaffeljern, toastjern og foodprosessor Anonymkode: c59c5...5aa Jeg bruker blenderen lite. Syns den er så tungvint å vaske. Bruker brødristeren mest, og airfryeren. Skal lage pesto i morgen, da bruker jeg jo stavmikser. Kanskje jeg prøver foodprossesoren da. Anonymkode: dbbdf...841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå